فقط خودم و خودت

خدایا دلم میخواد یه جوری باشه که فقط خودمون دو تا باشیم. میدونم اونی که غریبه رو راه میده منم؛ نه تو! یه معرفتی بکن خودت جور منم بکش! اون غریبه رو دور کن. میبینی که دیگه توان ندارم برای قدم برداشتن.

چند بار گفتم قو علی خدمتک جوارحی....واشدد علی عزیمة جوانحی. دیگه جز دعا که کاری ازم برنمیاد. قدرت دست توئه! 

جور منم بکش و دور کن این سومی های بین خودم و خودت رو. خسته م از بودنشون. سنگینم کردن. بسوزونشون!

 

 

۱۲ لایک:)
آقای گوارا ۲۳ مهر ۹۹ , ۱۳:۰۲

باز جای شکرش باقیه ، بعضیا مث من همین که خدا هم در کنار همه ی شرک ها شون باشه باید خوش حال باشن ...

نه این خوب نیست! 

شرک باعث حبط اعمال میشه. عملی که خالصانه نباشه قبول نیست.

صحبتِ جانانه ۲۳ مهر ۹۹ , ۱۴:۰۴

همسر و فرزند و استاد و کتاب و این جور چیزا؟

بسوزانه؟

نه. اونا که باید باشن تا اصلا خود خدا قبولت کنه. ولی این که کنار یه پرستیدنی که حقش پرستشه کسی رو بیاری و یا بخوای کسی تو رو ببینه یا تاییدت کنه که حقش پرستش نیست اون بده. 

قرار نیست بیرون از من اتفاقی بیفته باید درون من همه چیز عوض بشه. باید درون من معبودهای ناحق سوزونده بشن.

آقای گوارا ۲۳ مهر ۹۹ , ۱۵:۴۵

خالصانه یعنی چی ؟ یعنی صد درصد نیت الهی باشه ؟ همچین عملی برای افراد در سطح من شاید تصورش هم مشکل باشه ! 

صد در صد هرکس صد در صد خودشه.

خدا خودش میتونه در مورد خلوص قضاوت کنه. کار ما تلاش برای ایجاد و حفظ خلوص عملمونه. نه سنجیدن. حتی سنجیدن خودمون!

سلام

چقدر بجا و درست

چقدر نیاز داریم هممون به نابودی این شرکها...

اینکه همش دوست داریم خوب قضاوت بشیم، خوب دیده بشیم یا اصلا ببیننمون، و همه رو از خودمون راضی نگه داریم درحالی که اونی که باید راضی باشه و قضاوتش اصل ماجراست ذره ای برامون مهم نمیشه!

یارب نظر تو برنگردد....

ممنون

سلام.

من به شما جواب داده بودم اما الان دیدم ذخیره نشده!
دقیقا درست میفرمایید!

خودم هم اضافیه. همین که من رو وارد کنیم همه کارها خراب میشه و همین من غیر رو وارد می کنه. و سخته که آدم از من تهی بشه اما میشه مثل وقت دلشکستگی و ناامیدی از من.

من الان از همون منه ناامید شدم. 

راستش خواستم همه چیز رو بندازم گردن خدا ولی یه بار این جوری گفتم به جبری مسلکی محکوم شدم...
چه میدونم...خود صلحابش بفهمه چی میگم برام بسه...

مامان سه تا ۲۴ مهر ۹۹ , ۰۱:۴۳

سلام ببخشید اینجا پیام گذاشتم میشه ی راهنمایی کنید منو

من ی پسر دوسال و نیم و ی چهارماه دارم امروز بیبی چک مثبت شد...حال روحیم ک خیلی بده واقعن بد

الان نگران شیر پسر کوچکم هستم  تا کی میشه شیر مادر بخوره...ضعف حال وحشتناک دارم از شدت ضعف و سرگیجه شک کردم شاید حامله باشم و بیبی گزاشتنالان چ کنم هم برای حال جسمیم هم حال روحی

میشه خواهشاً کمکم کنید ....و دعام کنید 

 

 

سلام.خیر باشه و به مبارکی!

سومین بار مادر شدنتون هم مبارک!
در مورد سوالاتون لطفا با پزشک متخصص مشورت کنید. پزشک با در نظر گرفتن شرایط جسمی شما و جمعبندی شرایط نظر درستی به شما خواهد داد. من مرجع درستی برای پاسخ به این سوالاتتون نیستم.
و مطمئن باشید جز شما کسی توانایی مادر بودن برای اون سه بنده خدا رو نداره!
شما بهترینید برای بچه هاتون!
خدایی که به شما برای مادر شدن اعتماد کرده حکیم و علیمه. شما هم بهش اعتماد کنید!
فقط با شرایط همراه بشید و سراغ افکار منفی نرید! آخرش موفق و قوی و پیروز میشد! 
من این روزای شما رو گذروندم. شیرینیش تا آخر عمر زیر دندونتون میمونه و هر وقت یاد این روزاتون میفتید سینه سپر میکنید و با افتخار به خودتون نگاه میکنید!

اقای ‌ میم ۲۴ مهر ۹۹ , ۱۵:۴۳

راهو اشتباهی انتخاب کردمدرستش کن من خراب کردم. آی بالا سری که هوامو داری. روی مهربونیات حساب کردم.

درسته.

خیلی وقتا راه رو اشتباه انتخاب کردم...

اقای ‌ میم ۲۴ مهر ۹۹ , ۱۸:۳۴

ولی خدا هست درستش میکنه:)

نه همیشه.

باید واقعا بخوایم که خدا هم کمک کنه.

اقای ‌ میم ۲۴ مهر ۹۹ , ۱۹:۰۵

بله 

خدا سرنوشت هیچ قومی رو عوض نمیکنه مگه اینکه خودشون بخوان

خب دیگه...پس نمیشه گفت همه چیز رو خدا خودش درست میکنه.

اقای ‌ میم ۲۵ مهر ۹۹ , ۱۱:۰۷

نمیشه مطلق بهش نگاه کرد

نباید بگیم خب دیگه خدا مهربونه هر کاری دوست داریم بکنیم خودش درست میکنه خب این مهربونی با عدالت خدا در تضاده

از طرفی واقعا خیلی جاها خدا اشتباهات ما رو میپوشونه

 

امر بین الامرین

مامان سه تا ۲۷ مهر ۹۹ , ۲۱:۰۱

سلام ایام ربیع مبارک

ممنونم ک جواب دادید

التماس دعا دارم خیلی ...

سلام

خواهش میکنم.
این نگرانی ها و بهم ریختگی هاتون عادیه ها. شما که دیگه میدونید، سه ماه اول نوسانات خلق عادیه. 
ان شاءالله موفق باشید.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
سیب، پیله، پیچک و....همه منم. منی سی و سه ساله و در آرزوی پرواز...
پرواز...
همه رویاها، همه خواسته ها، در گذر ایام رنگ می بازد. همچون آگهی های نیازمندی های یک روزنامه پوسیده که هرروز بیشتر و بیشتر زرد می شود. اما پرواز میلی بوده و هست و ان شاء الله خواهد بود که همیشه تازه است. و گذر هیچ روزی، رنگ آن را حتی کمی کم رنگ تر نکرده!
(الان سی و پنج ساله ام. در انتهای سی و پنج...کی می روم؟!)

.....................

یَا أَیُّهَا الْإِنْسَانُ إِنَّکَ کَادِحٌ إِلَىٰ رَبِّکَ کَدْحًا فَمُلَاقِیهِ

.....................

به جای آن که باغبان جان بقیه باشی، باغبان جان خودت باش؛ به جان خودت که برسی، باغبان هستی می شوی.
"علیرضا شیری"

......................


دل من غصه چرا؟!

آسمان را بنگر

که هنوز بعد صدها شب و روز

مثل آن روز نخست

گرم و آبی و پر از مهر، به ما می خندد!

دل من غصه چرا؟!

دل به غم دادن، از یأس ها سخن گفتن

کار آن هایی نیست که خدا را دارند

غم و اندوه،

اگر هم روزی، مثل باران بارید

یا دل شیشه ای ات،

از لب پنجره ی عشق،

زمین خورد و شکست

با نگاهت به خدا،

چتر شادی واکن

و بگو با دل خود،

که خدا هست، خدا هست...


.......................


اللهم وفقنا لما تحب و ترضی

.......................

اینجا اون خلوت گاه نیست.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان