پرچم

به مناسبت بزرگداشت یوم الله ۲۲بهمن و با هدف تحقق بخشیدن به نمی دونم چی چی اقتصاد مقاومتی، امروز ما ناهار پرچم داشتیم!

شبم چون به زلالی و سپیدی صبح پیروزی می رسیم، نون و شیر عسل داریم!😁😁

تا بهشت رو برای خودمون به زمین بیاریم...😎😎😎


پ.ن: اینم عکس به درخواست دوستان عزیززز؛ البته از نت دزدیدم.

۷ لایک:)
خورشید ‌‌‌‌ ۲۱ بهمن ۹۷ , ۱۹:۳۶
عکس نمیذارید؟ :))

این بچه ها میذارن من عکس بگیرم؟ اصلا شکم خودم وقت برای فکر کردن به عکس گرفتن برام میذاره...

پرچممون طی مدت ده دقیقه شرحه شرحه شد.بعدش کلا فکر کردی خیلی دیزاین توش رعایت شده بود؟ خرچ خورچ خیار. و گوجه خورد کرده بودم تو بشقاب و قلمبه پنیر لاکتیکی انداخته بودم تو ظرف...خبری نبود که.
:)))

پرچم یعنی نون پنیر خیار؟

وگوجه...

خون شهید رو فراموش کردی؟ به آرمان های شهدا پشت میکنی؟ بدم نقره داغت کننن؟!

و گوجه؟

ان شاءالله شهادت روزیت...

خواهر رهرو
پرچم یعنی گوجه پنیر خیار :))  باید به ترتیب هم تو نون گذاشته بشه :)))

آقا مبارکه
چهل سالگی خودتون
بچه هاتون
:))

حالا شکممون خیلی درگیر ترتیبش نشد...

ولی خب خیاره اوله:خیار،پنیر ، گوجه
ناهارآرمان خواهانه ای بود. مخصوصا که همراه با دست درازی های دختر شیطون خونه همراه بود. شاممونم معنویه...:))

قاجار با اون همه ظلمش صد و سی سال صاحب مملکت بود...
صفویه با اون همه داغونیش دویست و بیست سال...
اون وقت ما برای فقط چهل سال ذوقمرگ بشیم؟ ما قراره متصل بشیم به حکومت جهانی مهدوی...مقدمه بشیم برای حضرت عجل الله تعالی فرجه الشریف...
اتفاقی نیفتاده! مقتدر بودیم؛ مقتدر تر هم پیش خواهیم رفت ولو کره المشرکون.
الله اکبرررر

اون نکته ی به ترتیب! منو مرد :))

خب میتونید شما هم چهل سالگی انقلاب رو با این شام جشن بگیرید.


خانوم ما همینم نداریم  بخوریم امشب :)
#روزه

شام چی خوردید؟

پلڪــــ شیشـہ اے ۲۱ بهمن ۹۷ , ۲۱:۱۴
:))
چه ناهار لاکچررری

عزیزم نوش جاااان. گوارای وجود

معلوم شد خیلی با کلاسم؟! ای داد. همش میخوام تواضع به خرج بدمااا ولی نمیدونم از کجا لو میره...

😁😁😁پست یک طرف،کامنت و جواب ها هم یک طرفه دیگه
خداخیرتون بده کلی خندیدم 

ایشالا همیشه دلتون خوش باشه

ان شاءالله آخرتت شاد باشه...

صحبتِ جانانه ۲۱ بهمن ۹۷ , ۲۳:۴۵
نون و شیرعسل و پرچم هردو از غذاهای مورد علاقه منه😄

ما خانوادگی این غذاها رو دوست داریم. 

خیلی خوش سلیقه ای!

فقط این یوم اللهش فرداست، پیشواز رفتین؟:)

دهه فجره خب. بعدشم فردا طفلکیا رفتن راهپیمایی بهشون خیار بدم بخورن؟ دلت میاد؟!

صحبتِ جانانه ۲۲ بهمن ۹۷ , ۰۱:۰۰
به پس خانوادگی خوش سلیقه اید شماهم

تو چرا الان بیداری؟؟!!

نمیگم :)
ولی خدا رسوند واقعا 

همیشه خدا می رسونه...

نوش جان

صحبتِ جانانه ۲۲ بهمن ۹۷ , ۰۱:۱۰
واقعا سوال منم هست تو چرا نصفه شبا بیداری:؟

+چای زنجفیل آخر شب خوردیم خواب دررفت

من الان خوابم فقط به هوای خانوم کوچولو هنوز چشمام زنده ست.

قشنگ بود.
این بار ولی فکرشو نمی کردم چترم جایی فرود بیاد که منقل کباب توی بالکن شون براه باشه :)

خوبه دیگه...



سلام
والا به خدا پیتزا هم می‌تونه پرچم حساب بشه. تازه با سس گوجه می‌شه الله وسطشم کشید حتی :)))

+ ماجرای نون و شیرعسل چیه؟ شیرعسلو مگه با نون می‌خورن؟

علیکم السلام.

بله پیتزا مارگاریتا رنگای پرچمه. البته پرچم ایتالیا. 


+ خونه ما هر وقت نون بیات زیاد بشه، میایم شیر گرم میکنیم. بعد عسل توش میریزیم و یه عالمه نون توش تیلیت میکنیم. بعدشم چون هممون شدیدا این غذا رو دوست داریم باید زیاد درست کنم وگرنه چشمامون سیر نمیشه. 
ما شیر عسل ولرم رو کاسه ای میخوریم. مثل آبگوشت. فقط کاسه هامون که جلوی هر کسی میذاریم از اون کاسه آبگوشتیای پیرکس گنده ست. 
خیلی این غذا رو دوست داریم. یعنی به شوهرم و پسرم هر وقت بگم غذا چی درست کنم؛ میگن شیر تیلیت، که منظورشون همین غذاست. 
این غذا برای پاییز و زمستونم خیلی خوبه. 

این انقلاب باید قدر شما ها رو بدون. :)

چرا؟!!

به خاطر ابتکارتون در ایجاد پرچم ملی، آن هم در غذا.

ابتکار من نبوده. پرچم معروفه. نشنیدید؟ 

دقت کنید خانوم مروه هم بلد بودن.

نه دیگه... اصلا پیتزا فقط میتونه پرچم ایران باشه. با سس گوجه روش الله وسط پرچمو می‌نویسیم. نون پنیر خیار گوجه ایتالیاییه که آرم الله نداره :)))

+ من قبلنا پیش میومد که نمک بریزم توی شیر و نون تیلیت کنم. عسلو ولی تجربه نکردم. حالا که انقد طرفدارای جدی‌ای داره انشالا باید تجربه ش کنیم یه بار :) 

نمک توی شیر؟!!!

تا حالا حتی نشنیده بودم! چه برسه به مزه کردن!!! مزه شو دوست داشتید؟

اواخر دوره‌ی خوابگاه ارشد توی اتاقمون نمک زیاد آورده بودیم که نمی‌شد کاریش کرد. باید تا قبل تموم شدن ترم مصرفش می‌کردیم یه جوری :) 
آره... مزه‌شم بد نبود. شایدم ما گرسنه بودیم که ازش خاطره بدی تو ذهنمون نمونده. الان تو شرایط جدید باید مجدد امتحان کنم ببینم برام خوشمزه‌اس یا نه :)))

+ الان یه کم بیشتر که فکر می‌کنم می‌بینم یادم نمیاد تو این 27 سال چیز بدمزه‌ای خورده باشم تا حالا. یعنی مطلقا خاطره بدمزگی غذا تو ذهنم نیست :| حتی یادمه تو دانشگاه بچه‌ها اعتصاب می‌کردن برای غذاهای سلف. من می‌رفتم تا تهشو می‌خوردم و می‌گفتم بچه‌ها خداوکیلی خوشمزه‌اس! آدم منفوری بودم اون روزا :)))) یادش بخیر... 8 سال دانشجو بودم... 8 سال خیلیه... کاش می‌شد برگردم دانشگاه دوباره :/ الحمدلله علی کل حال... 

آهان.من فکر کردم دوست دارید. 

اون هشت سال چی داشت که الان حسرتشو میخورید؟

خدا... خدایی که توی دانشگاه می‌دیدم رو هیچ جای دیگه نتونستم ببینم. 
بگذریم... :) 

میفهمم.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
سیب، پیله، پیچک و....همه منم. منی سی و سه ساله و در آرزوی پرواز...
پرواز...
همه رویاها، همه خواسته ها، در گذر ایام رنگ می بازد. همچون آگهی های نیازمندی های یک روزنامه پوسیده که هرروز بیشتر و بیشتر زرد می شود. اما پرواز میلی بوده و هست و ان شاء الله خواهد بود که همیشه تازه است. و گذر هیچ روزی، رنگ آن را حتی کمی کم رنگ تر نکرده!
(الان سی و پنج ساله ام. در انتهای سی و پنج...کی می روم؟!)

.....................

یَا أَیُّهَا الْإِنْسَانُ إِنَّکَ کَادِحٌ إِلَىٰ رَبِّکَ کَدْحًا فَمُلَاقِیهِ

.....................

به جای آن که باغبان جان بقیه باشی، باغبان جان خودت باش؛ به جان خودت که برسی، باغبان هستی می شوی.
"علیرضا شیری"

......................


دل من غصه چرا؟!

آسمان را بنگر

که هنوز بعد صدها شب و روز

مثل آن روز نخست

گرم و آبی و پر از مهر، به ما می خندد!

دل من غصه چرا؟!

دل به غم دادن، از یأس ها سخن گفتن

کار آن هایی نیست که خدا را دارند

غم و اندوه،

اگر هم روزی، مثل باران بارید

یا دل شیشه ای ات،

از لب پنجره ی عشق،

زمین خورد و شکست

با نگاهت به خدا،

چتر شادی واکن

و بگو با دل خود،

که خدا هست، خدا هست...


.......................


اللهم وفقنا لما تحب و ترضی

.......................

اینجا اون خلوت گاه نیست.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان