حدیث کساء...

...جواب داد! یعنی حدیث کساء جواب نداد خانوم جواب ما رو دادن.

ممنونم خانوم نازنین من!

قصد کرده بودم تا خونه دستم نرسه پست نذارم. حدود بیست روز گذشت که ما تونستیم خونه بخریم. البته جای خاصی نیست. یه خونه خیلی معمولیه. اما اون چیزایی که من نیاز داشتم رو داره و همسایه های خوب. هیچی پول نداریم که بتونم وسیله خونه بخرم. فقط پرده گرفتم. با پارچه های ایرانی و کاملا ساده. فقط پرده سالنش رو دادم بدوزن. بقیه رو خودم میدوزم. رفتیم داخل یه مغازه دیدم صاحب مغازه داره نماز میخونه و فروشنده سرپاست. روزیمونم همون جا بود. 

 

خلاصه که الان درگیر جابجاییم. و یه سری کار دیگه که اگر نتیجه داد اینجا مینویسم.

۱۶ لایک:)

سلام

 

اتفاقا به یادت بودم

چه قدر خوب

الحمدلله

واقعا خوشحال شدم

سلام

ممنونم!
ما نیز امشب برای شما بسی خرسند و لذتمند شدیم رفیق!

سلام

الحمدلله

الحمدلله

الحمدلله

چقدر خوشحال شدم... چقدر نگرانم برای مستاجرها تو این شرایط و چقدر خوشحال میشم از خبر خونه خریدن شیعیان امیرالمومنین ع.

بزرگی میگفتن که یکی از دلایل تاکید اسلام به احوالپرسی مومنین از همدیگه اینه که از هم الحمدلله بگیرن و بشنون! حالا هرچی بگم الحمدلله کمه...

خونه ای که شما توش باشی و حدیث کسا خونده بشه و نور ولایت اهلبیت ع توش باشه و گرد گناه توش نشینه و صدای اذان توش بلند باشه و زمینش سجده‌گاه بندگان خوب خدا باشه، اصلا معمولی نیست... قطعه‌ای است از بهشت خدا... ان شا الله که مصداق فی بیوت اذن الله ان ترفع و‌ یذکر فیها اسمه باشه خونتون... ان شا الله سحر به سحر، فوج فوج ملائک وارد خونتون بشن و براتون تسبیح خدای سبحان بگن... ان شا الله خونتون معطر به عطر حضرت زهرا و امیرالمومنین و امام عصر ارواحنا لهم الفدا باشه و صبح و شام روشن از نور ذکر الهی...

سلام

چه قدر خوبه آدم با کسایی ارتباط داشته باشه که این طور آرزوها و دعاهایی برای آدم داشته باشن...
امیدوارم خدا کمک کنهخکنه و بتونم خونهمخونه م رو همین طوری که شما گفتید درست کنم.
همچین خونه ای حتی اگه یه چادر مسافرتی هم باشه بازم مامن و مسکنه!
ما مستاجر نبودیم ولی واقعا از خدا میخوام که دغدغه های مادی و دنیایی همه رو رفع کنه!

سلام عزیزم 

دقیقا جمله اول رهرو منم 

چون دیروز به یادت بودم 

چقدر زیبا :)

لبخند رو لبمه از شنیدن اینکه خونه ی خوب در جای مناسب گرفتی ‌:)

خوب خوب باشی دختر گل 

سلام😍

خدا کنه توی زندگی تو هم یه خبر بزرگ خوب پیش بیاد که ما هم از خوشحالی تو خوشحال بشیم و یه فرصتی باشه که بهت پیشنهاد یه کمک یا هدیه خالصانه رو بدیم!😃

تبریک خشک و خالی که خونوکه، خیلی خوشحال‌ میشم که بهم بگی چی دوست داری خونه نوی بهت هدیه بدم که به درد خور باشه برات

جدی جدی ام مدلها رو هم اینترنتی با هم چک می کنیم 

نظرت چیه؟ 

دقیقا به خاطر همین کامنتت کلی یادت کردم. کلی قربون صدقه ت رفتم.

تو آدمی هستی که محبتات کاربردی و عملیه. با جون و دل میای وسط.
من همچین آدمی رو نیاز دارم و این خصلت تو رو دوست دارم!
ببین توی این مدته پول جور شد وسیله های خونه رو خریدیم. چیزایی هم که من لازم داشتم در حد چند میلیون بود نه چند صد تومن که بتونم از کسی هدیه بگیرم. ولی واقعا بخوام بگم من لباس خیلی ندارم چون نه وقت و نه امکان خرید و رفتن به بازار ندارم. راستش چون میدونم از ته دلت داری بهم پیشنهاد هدیه میدی و فقط یه تعارف نیست منم کاملا صادقانه دارم میگم که اگه ممکنه برای من لباس بخر...البته اگه هنور سر حرفت برای هدیه خونه هستی...اگرم نه که همین کامنت برام اندازه همه لباباسای ناز دنیا ارزش داره.
خیلی حال خوشی پیدا کردم با خوندن این چند تا جمله تو!

الحمد لله.

خبر خوشحال کننده ای بود.

ان شاءالله براتون مایۀ کمال و آرامش و برکت باشد.

 

و امید که به زودی خانه ای وسیع تر و مناسب تر نصیبتون بشه...

 

 

ممنونم

خونه کوچیکی نیست ولی اونقدرم بزرگ نیست. 
محله خاصی هم نیست ولی آدمای خوبی همسایه مون هستن.
ان شاءالله دغدغه های دنیایی همه رفع بشه! دغدغه آخرتی هم هرچی هست زیادتر بشه...

آقای مهربان ۰۶ مرداد ۹۹ , ۲۰:۳۳

سلام

ان شاء الله خانه ی عاقبت بخیری باشه براتون

سلام

امیدوارم این خونه شامل ضرب المثل سالی که نکوست از بهارش پیداست، بشه و باعث برکت توی زندگیمون.

صحبتِ جانانه ۰۶ مرداد ۹۹ , ۲۳:۰۲

سلام و رحمت الله

تبریک میگم

الحمدلله

 

 

رمز موفقیت؟

سلام علیکم و رحمت الله

ممنونم
ان شاءالله خدا حاجات شما و من و همه رو بده!
رمز کدوم موفقیت؟

سلام عزیزم

 

واهاییییی چقدررررر عااااالی.... الهی شکرررررر

قربون مادر بشیم الهی...

 

 

 

سلام 😍😍

ممنون
بیام باهم...

سلام

خدا رو شکر

نیک مبارک باشه

سلام

ممنونم.
امیدوارم هرکس خونه نداره، خونه دار بشه.
دلم برای مردم داره میترکه...

سلام علیکم

الحمدلله.

مبارک باشد ان شاء الله!

علیکم السلام.

سلامت باشید!
ان شاءالله امسال شما یکی از گره های بزرگ زندگیتتون باز بشه!

سلام علیکم

الحمدلله...

خیلی خبر خوبی بود...

به جای همه اعضای خانواده تون خوشحال شدیم...

ما هم این روزا مشغول جمع کردن اثاث هستیم....

علیکم السلام

واقعا توی این چند وقت دارم میفهمم جهنمیا چه طوری عذاب میشن و چی باعث میشه نتونن برن بهشت. الان میفهمم معنی ناامیدی گناه نابخشودنیه ینی چی.
هر بدبختی ای که نتونی در خودت حل کنی، حتما راهکاری داره. باید دنبال راهکارش باشی و براش تلاش کنی. اگر این باورمون باشه بالاخره به بهشت میرسیم.

جای کدوم اعضای خانواده؟! پدری یا خودم؟!


دخترِ بی بی ۰۹ مرداد ۹۹ , ۱۵:۳۱

الحمدلله:)

عزیزم...ممنونم😍

اقای ‌ میم ۰۹ مرداد ۹۹ , ۱۷:۱۹

خدا رو شکر

متشکرم...

حس مثبتتون رو خیلی قشنگ درک میکنم!

پرستوی عاشق ۱۰ مرداد ۹۹ , ۱۶:۵۳

سلام

چقدر عالی....

الهی یه خونه ی خوب هم تو بهشت همسایگی حضرت مادر (س) به نامتون بزنن خانوادگی :)

سلام

ممنوووون!
خیلی دعای خوبیه...ینی میشههه؟!!!

پلڪــــ شیشـہ اے ۱۳ مرداد ۹۹ , ۱۳:۱۵

😻👌👌👌🌼🍃🌻

 

الحمدلله الحمدلله الحمدلله

چی بهتر از این

ان شاءالله خیرش و ببینید

امید به خدا که وسایلشم جور بشه خرد خرد

بسی خوشحال شدم

 

ممنونم عزیزم.

توی این چند وقته خیر دیدیم. واقعا خیلی همه چی تغییر کرده!

سلام

عیدتان مبارک 

عاقبتتون بخیر

سلام

عاقب شما هم به خیر و خوشی ان شاءالله

قاسم صفایی نژاد ۲۵ مرداد ۹۹ , ۱۲:۰۴

مبارک باشه

سلامت باشید. 

خیلی ممنون

صحبتِ جانانه ۲۲ شهریور ۹۹ , ۰۷:۰۵

جواب گرفتن از خانوم

خانوم جوابگو هستن دیگه..

حالا هر وقتی و هرجوری که خودشون صلاح بدونن. برای من این طوری جواب دادن برای یه کس دیگه یه طور دیگه...
موفقیت حرف زدن با این حضراته، اجابت هم شناختنشونه. 
مسائل دنیا و خونه و اینا که بچه بازیه.

هم خوشحالی پدر خانواده رو تصور کردم و خوشحال شدم

هم خوشحالی پسر خانواده رو تصور کردم و خوشحال شدم...

هم خوشحالی شما رو

هم تصور کردم اثر وضعی خوشحالی شماها روی اون کوچولو ها هم تاثیر داشته برای اونا هم خوشحال شدم...

 

بله... همه چیز از درون انسان شروع میشه و به درون انسان هم ختم میشه...

تمام لذت ها و دردها...

چون همه چیز  در درون انسان یافت میشه...

حتی حق متعال...

 

آهان. حالا متوجه منظورتون شدم.

واقعا به صلاح همممون بود که از اون خونه در بیایم و بیایم اینجا.
خدا همه چیز رو ختم بخیر کنه.
اصلا مطلب اصلا کوچولو ها بودن. مگه چند بار بچه من ده سالگی رو تجربه میکنه چند بار سه سالگی چند یه سالگی،که این سال های حساسشون توی تلخی بگذره؟ باید سعی کنم اسباب رشد رو براشون مهیا کنم. 

پلڪــــ شیشـہ اے ۲۲ شهریور ۹۹ , ۰۹:۳۰

الحمدلله. خیلی مایه ی خوشحالیه.

:)

:*

ببین توی همین یه ماهه بچه ها هر کدوم یه کیلو وزنشون اضافه شده. خواب نرگس خانوم بد بود درست شد. شوهرم آرامش بیشتری پیدا کرد. فقط یکی از دلایلش اینه که اینجا ساکت تر از خونه قبلیه.

از خدا میخوام همه حاجاتشون برسونه! حیف مردم دغدغه دنیا داشته باشن!

پلڪــــ شیشـہ اے ۲۲ شهریور ۹۹ , ۱۲:۳۵

چه قدر عالی. الحمدلله

 

ان شاءالله ان شاءالله

😍💖

صحبتِ جانانه ۲۲ شهریور ۹۹ , ۱۳:۵۹

شما فی الحال از جوابه مشهود به قدرت بصر خودت کیف کردی 

پس جواب مشهود گرفتن به قدر وسع بصر کیف داره

این فرمولش چیه

الان ...هااااا؟؟!!!!!!



دلم نیومد. بذار بی شوخی جواب بدم.
ببین فرمولش انی اعلم ما لاتعلمونه....خودش میدونه که کی بده و به کی بده.
هر وقت لازم باشه میده. شاید از بی ظرفیتیمه که بهم جواب مشهود دادن. اینو بدون همیشه جواب مشهودی هست. ولی دیر و زود داره. حتی اگر حاجتی در نیا جواب مشهود نگیره در آخرت میگیره و روایته وقتی جواب دعاهاو حاجات مومن در آخرت داده میشه حسرت میخوره که کاش هیییچچچ حاجتی در دنیا بهش داده نمیشد.
فرمولش از طرف ما فقط صبره و رضایت نه هیچ چیز دیگه.
 الان میبینی من اینقدر ذوق کردم اون روز من کجا بودی که ریختن توی خونه م همسایه ها و با داد و فریاد هرچی از دهنشون در میومد گفتن و یکیشون که زن بود با کتک بیرون کردم و بعدش به خاطر استرس زیاد فاطمه خانوم بی اختیاری ادرار گرفت و خودم تا بیایم اینجا از استرس گردن درد گرفتم. هنوزم یادم میفته اون زمانا اینقدر عصبی میشم که میرم تو فاز دعوا و درون خودم میجنگم. (جانباز اعصاب و روان شدیم رفت...خخخخ) من هفت سال اون بیغوله رو تحمل کردم که حجت به اون افراد اون محل تموم بشه و بازم میگم نکنه بی ظرفیت بودم و بیشتر باید صبر میکردم... هرچند اگه فقط خودم وسط بودم بازم صبر میکردم. دیدم داره به بچه ها صدمه میرسه و گفتم اینا هنوز بزرگ نشدن که شرایط بیشتر از طاقتشون بهشون تحمیل کنم. بازم شوهرم برای کارای گروه جهادیشون میره اون سمتو من با این که سختمه تشویقش میکنم و میگم به خاطر بچه های من و آرامش من نباید مستندای اون منطقه اذیت بشن. حتی شوهرم دیگه میگه کار رو بسپرم به کسی دیگه میگم تو بی انگیزه بشی کسی اونجا ادامه نمیده.
خب اینننن همه سختی بکشم(تازه یه مورد عادیشو بهت گفتم) وقتی گشایش ایجادبشه ذوق زده میشم. ولی حواسم هست که این یه گوشه کوچیک اون خونه ایه که توی بهشت پیش خدا ازش خواستم. این در مقایسه با اون هیچی نیست. حتی مقایسه هم اجحافه در حق اون خونه. 

صبر و رضایت و اعتماد به خدا به نظرم فرمول اجابت دعاست اگر البته اندازه این حرفا باشم.

سلااااااااام 

عالیه 

خودم امروز یه تیشرت شلوار (ک) والا زیر زانو هست نمدونم چی بگم سبزآبی فوق العاده خواهرم برام خریده از یه جای شناس که اتتتتفاقا خرید ازش کلی ثواب داره 

بیا تو چت یا همینجا بهم بگو دقیقا چی میخوای مدلها را با هم چک کنیم 

منم الان این شکلیم: 😍😍😍😍

بریم چت بهت میگم.

صحبتِ جانانه ۲۳ شهریور ۹۹ , ۱۵:۰۶

دلت به چی نیومد؟

استغفرالله 

علی ای حال خدا عاقبتت رو بخیر کنه

دلم نیومد شوخی کنم اما باهات حرف نزنم و جواب جدی و کاملی که به ذهنم میرسه نددم.

میخواستم خودمو بزنم به خنگی و بیخیال جواب بشم که دلم نیومد سرکارت بذارم. 😁

نفهمیدم منظورت از استغفرالله چیه؟!

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
سیب، پیله، پیچک و....همه منم. منی سی و سه ساله و در آرزوی پرواز...
پرواز...
همه رویاها، همه خواسته ها، در گذر ایام رنگ می بازد. همچون آگهی های نیازمندی های یک روزنامه پوسیده که هرروز بیشتر و بیشتر زرد می شود. اما پرواز میلی بوده و هست و ان شاء الله خواهد بود که همیشه تازه است. و گذر هیچ روزی، رنگ آن را حتی کمی کم رنگ تر نکرده!
(الان سی و پنج ساله ام. در انتهای سی و پنج...کی می روم؟!)

.....................

یَا أَیُّهَا الْإِنْسَانُ إِنَّکَ کَادِحٌ إِلَىٰ رَبِّکَ کَدْحًا فَمُلَاقِیهِ

.....................

به جای آن که باغبان جان بقیه باشی، باغبان جان خودت باش؛ به جان خودت که برسی، باغبان هستی می شوی.
"علیرضا شیری"

......................


دل من غصه چرا؟!

آسمان را بنگر

که هنوز بعد صدها شب و روز

مثل آن روز نخست

گرم و آبی و پر از مهر، به ما می خندد!

دل من غصه چرا؟!

دل به غم دادن، از یأس ها سخن گفتن

کار آن هایی نیست که خدا را دارند

غم و اندوه،

اگر هم روزی، مثل باران بارید

یا دل شیشه ای ات،

از لب پنجره ی عشق،

زمین خورد و شکست

با نگاهت به خدا،

چتر شادی واکن

و بگو با دل خود،

که خدا هست، خدا هست...


.......................


اللهم وفقنا لما تحب و ترضی

.......................

اینجا اون خلوت گاه نیست.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان