وزیر بهداشت

کی فکر میکرد جانشین حاج قاسم وزیر بهداشت باشه؟

انگار خود حاجی گفته بیا جای من.

دیشب خبرایی رو دیدم و خوندم که فهمیدم این بنده خدا غریب مونده.

خدا کمکش کنه!

براش دعا کنید. دست تنها مونده.

۶ لایک:)

چی خوندی؟ 

همین خبرایی که شماها خوندید. ولی استنباطم این بوده که دست تنها مونده و غریب. 

احساسم میگه درد زیادی رو تحمل کرده بنده خدا...درد روحی ها...

صحبتِ جانانه ۱۱ اسفند ۹۸ , ۱۷:۲۸

ناقص نویسی چیست آخر

ناقص؟

کجاش ناقصه؟!

صحبتِ جانانه ۱۱ اسفند ۹۸ , ۱۹:۳۸

وزیر بهداشت چش شده بگو کامل

چیزیش نشده دخترم! 

سردار مبازره با ناامنی شده(این نامنی الان در زمینه سلامته) و خب مسئول بالادستش هم کارشکنه. داره عذاب میکشه.
حاج قاسم وقتی داشت مبارزه میکرد خیلی از داخل پشتش خالی شد.

آقای گوارا ۱۱ اسفند ۹۸ , ۲۱:۲۶

پوستشو بکنید لطفا !

پوست کیو؟!

آقای گوارا ۱۱ اسفند ۹۸ , ۲۲:۴۹

پوستِ پُستتونو !

صاف و پوست کنده لطفا

خبرایی که توی این چند وقته توی خبرگزاری های رسمی اومد و مدل خطاب نامه وزیر بهداشت به آقای روحانی، بهم نشون میده که خیلی فشار روی وزیر هست. تعهد داره و واقعا داره میجنگه.


صحبتِ جانانه ۱۱ اسفند ۹۸ , ۲۲:۵۰

احسنت...

ان شاء الله که خدا سربلندش کنه و بلا از سر ملت بگرداند

ان شاءالله.

دعا کنید...دعا حتما اثر دارد..

کارشکنه؟ باز چی شده؟ من نه اخبار گوش میدم نه تلگرامی جایی هستم دنبال باشم 

خدا حفظ کنه هر کی به فکر هست و پیگیر 

خود وزیر کارشکن نیست. مسئولین دیگه دارن کارشکنی میکنن. مثل همین نامه وزیر بهداشت که وزیر صمت.

عیب نداره دنبال نکن. کار تو الان خبر خوندن نیست.





آقای گوارا ۱۲ اسفند ۹۸ , ۱۶:۲۶

اگه داره زحمت میکشه خدا خیرش بده ولی هیچ جوره تو کتم نمیره که اسمش در کنار حاج قاسم بیاد !

چه احساساتی!

جنگ جنگه...هرکس تو تخصص خودش اگر تلاش کنه داره میجنگه. شاید تازه رسیده باشه ولی طول مدت جهاد مهم نیست عمق و نیت قلبی و قبولش از طرف خدا مهمه.
کت ما مهم نیست. فعلا توفیقی به این بنده خدا داده شده که به ماها ندادن.

آقای گوارا ۱۲ اسفند ۹۸ , ۱۶:۴۲

از این توجیهات طلبگی اصلا خوشم نمیاد :/

توجیهات طلبگی هم که دوست ندارید...

خب...
شما بفرمایید چی دوست دارید ما به خدا بگیم قانون دنیا و کائنات رو بر اون اساس بچینیم... :)
دوست داشتن شما اگه شرطه دوست داشتن منم اندازه شما میتونه شرط یاشه...درسته؟

آقای گوارا 

یه لحظه فقط ده ثانیه برو تو یک مرکز کرونا ببینم تنها و تنها با بوی کلر غلیظش می تونی کنار بیای؟ بعد در مورد وزیر بهداشت... لا اله الا الله 

الان دارید دعوا میکنید؟!

آقای گوارا ۱۲ اسفند ۹۸ , ۱۹:۱۸

خانم پاییز من به آقای نمکی بی احترامی نکردم که این شکلی نوشتین لا اله الا الله !

فقط میگم احترام هر کس به اندازه خودشه

الان دارید دعوا میکنید؟!

آقای مهربان ۱۲ اسفند ۹۸ , ۱۹:۲۴

سلام و عرض ادب

این که وزیر بنده خدا الان سیبل شده و انداختنش جلو شکی نیست( خدا لعنت کنه باعث و بانیش رو ! )، اما متاسفانه همین جناب نمکی اگر خیلی کارها رو قبلا کرده بودن، این مشکل پیش نمیومد. و الان هم زمزمه ی طرح هایی داره از سمتشون به گوش میرسه که اگه اجرا بشه فاجعه اندر فاجعس.

من چون الان دیگه اومدم اصفهان، از بیمارستان های تهران خبر ندارم ( نه اینکه خبر نداشته باشم، چون خودم اونجا نیستم، ترجیح میدم چیزی نگم). اما از اینجا اگه بخوام بگم، اگه کارایی که خودمون به صورت شبکه های دانشجویی و غیره داریم می کنیم نبود، خدا می دونه چی میشد.

 

وزیر بهداشت حاج قاسم باشه؟!

اینو به نظرم باید فاکتور گرفت !

اما با اینکه براش دعا کنیم موافقم، برای همه مون دعا کنیم. این پاندمی هم با سختی ها و آسونی هاش میگذره؛ ان شاء الله از این ماجرا درس عبرت بگیره. بگیریم.

(اگر فکر می کنید این نظر من به بحثی که راه افتاده در جهت منفی دامن میزنه لطفا تاییدش نکنید. ممنونم)

خود به خود تایید میشه. :))

کلا هم هیچ کس اینجا فاکتور گرفته نمیشه. هرچی دوست دارید میتونید بگید البته بدون توهین به کسی.
در ضمن مگه چه بحثیه؟ من عمدی دارم داغش میکنم...شوخیم گرفته با این دو بزرگوار.

فکر کنم توی متن معلومه وجه شباهت ایشون با حاج قاسم رو از چه جهت میدونم. یکی رو شبیه یکی بگیری، معنیش این نیست که کلا با مشبه به هم درجه و یا منطبقه.
ببینید مسلما این آقا وزیر این دولته ولی الان تو سختی و فشاره و باید برای کمک به ایشون متحد بشیم. 

آخ! راستی! 
سلام علیکم

پاندمی یعنی چی؟ گروه خاصی رو فقط درگیر میکنه؟


اقای ‌ میم ۱۲ اسفند ۹۸ , ۱۹:۳۲

من دید خوبی نسبت به وزیر بهداشت ندارم و به نظرم اینکه ایشون رو جانشین حاج قاسم ببینیم جفاست در حق حاج قاسم

جوابم به آقای مهربان رو بخونید.

آقای گوارا ۱۲ اسفند ۹۸ , ۲۰:۱۱

قربون دهن آقای میم و دکتور !

با این نگاه ایشون به رهبری ، امام خمینی ، اباعبدالله الحسین ، رسول الله و خود الله هم شبیه هستن . چون به هر حال وجه شبهی بینشون وجود داره .

انصافا باید دقت کرد کی رو به کی تشبیه می کنیم ...

خب این حضرات بهم شبیهن دیگه...نیستن؟

آقای مهربان ۱۲ اسفند ۹۸ , ۲۰:۱۳

پس اگه قراره ادامه بدیم .... :)

با این استدلال و تشبیه، اگر من توی کل زندگیم آدم دروغ گو و فریبکاری باشم، اما یه جا یکی بهم ظلم کنه، ایا بابت شباهتی که با امام حسین دارم (مورد ظلم واقع شدن )، میشه گفت من جانشین امام حسینم؟

 

البته اینایی که گفتم به این معنی نیست که باید کارشکنی کنیم! اما حقیقتا جناب روحانی و تیمشون مارگزیده مون کردن. حسن ظنی حداقل برای من یکی باقی نگذاشتن ...

البته کمک رو باید کرد تا هم از این بحران بگذریم و هم سیستم اصلاح بشه ان شاءالله

 

+ اپیدمی یعنی بیماری توی یه منطقه ی خاص شیوع پیدا کنه، پاندمی یعنی بیماری کل کره زمین رو بگیره

این مثالتون یکم با حرف فرق داره.

امام حسین علیه السلام به خاطر مظلومیتشون شاخص نیستن. امام حسین علیه السلام به خاطر قیامشون در برابر ظلم همه گیر شاخص هستن.
جانشین حالا نه ولی یار ایشون و پیرو ایشون میشه. مصداقش حر علیه الرحمه. توی لشگر خودشون بود. یه نفر کل عمرش خطا کنه اما لحظه آخر توبه کنه و کل عمرش ظلم کنه اما حتی شب آخر تلاش کنه برای جبران، خدا اون فرد رو میبخشه و برای ادای حقوقی که به گردن اون فرد هست، سازو کاری هست. چه طور که توی روایات اومده.


این حرفای من حسن ظن نیست. دارم بازه ای نگاه میکنم. توی این بازه زمانی باید به حرف وزیر بهداشت توجه کرد و باید کمکش کرد و نباید کارشکنی کرد. 

+ حالا یه چیز جالب بگم. من قصد داشتم برم به عنوان نیروی داوطلب کمک کنم. بعد برای این کار استخاره کردم. جوابش این آیه اومد:
إِذْ دَخَلُوا عَلَیْهِ فَقالُوا سَلاماً قالَ إِنَّا مِنْکُمْ وَجِلُونَ «52»

چه قدر قشنگه؟!
این آیه اشاره داره به فرشته هایی که برای عذاب قوم حضرت لوط میرفتن توی مسیر به حضرت ابراهیم سر زدن و ایشون به اونها گفتن ما از جانب شما در هراسیم. اونها به حضرت گفتن نترسید، ما اومدیم بشارت پسری رو به شما بدیم.
خیلی قشنگه ها!

آقای گوارا ۱۲ اسفند ۹۸ , ۲۰:۲۵

چرا شبیهن :|

دکتر انقدر داره خوب بیان میکنه که من محول می کنم به خودشون .

منم خوب دارم جواب میدما...


ما نیرو لازم داریم نه اسطوره. حاج قاسم بایدددد تکثیر بشه. اگر نیروهامون رو به حاج قاسم شبیه کنیم حاج قاسم پایین نمیاد! برای ایشون و جایگاهشون همین عند ربهم یرزقون بودن بسه و موید بلندمرتبگی ایشون هست. 
این شباهات جستن باعث رشد نیرو هامون و بالا رفتن اونها میشه.
الزاما به معنی تایید کلی اونها نیست.

بذارید یه چی بگم 

من تو مراسم حاج قاسم رفتم 

بهم تعرض هم شد 

وقتی هواپیما اونطور شد و وقتی در موردش اون طور شد 

و بعد نشستم فکر کردم که با حاج قاسم از چه طریقی آشنا شدم‌، از طریق همکاراش 

:| 

 

راستش با خودم خیلی تلاش کردم که به حاج قاسم مثل قبل فکر کنم :/ 

تو میری هیئت بهت بی احترامی میشه، میذاری پای امام حسین علیه السلام؟

حرفی ندارم ولی جمله داداش کوچیکم یه سره تو گوشمه که ارتش هم کلی شهید داده ولی ماها شهیدهای سپاه رو می شناسیم و بزرگشون می کنن :/ 

نه!

شهدای ارتش هم خیلی شناخته شده هستن...
شهید کشوری
شهید شیرودی
شهید بابایی...
شهید صیاد
شهید آبشناسان
شهید یاسینی
تازه خیلیاش اسم خیابونای بررگ تهرانن. دیگه چه جوری باید بزرگ کنن؟

نه من که دوران جنگ نبودم بدونم همینجور بوق و کرنایی کرده بودنشون یا نه 

منم نبودم...مگه داداشت بوده؟

مگه الان این دوره شهید ارتشی داشتیم؟
تازه فقط ارتش هم نیست مگه همین چند سال پیش شهدای آتش نشان نبودن؟ تو بوق کرنا نکردن؟
هرچند تبلیغ فرهنگ شهادت و ایثار بوق کرنا نیست. حق مطلب اینه که این فرهنگ زنده بمونه.

اقای ‌ میم ۱۲ اسفند ۹۸ , ۲۱:۵۱

هم پست به گونه ای نوشته شده که ما وجه شباهت حاج قاسم و وزیر بهداشت رو نمیفهمیم و هم توضیحاتتون در کامنت ها قانع کننده نیست

و من همچنان نمیتونم حسن ضنی نسبت به وزیر بهداشت داشته باشم

چه قدر من آدم بدی ام!

ان شالله خدا صبر و توان شون بده

وزیر بهداشت اختیارات کافی نداره. 

الان دیگه سپردن به نیروهای مسلح.
وزیر بهداشت میتونه فقط توصیه کنه یا آموزش بده. کار سخت و اجبار رو نهاد های دیگه میتونن انجام بدن.

دعا کنیم. این قضیه بیشتر از اون که برامون هزینه جانی داشته باشه قراره ما رو محک بزنه.
دعا کنیم سربلند بیرون بیایم.

دچارِ فیش‌نگار ۲۴ فروردين ۹۹ , ۱۰:۲۳

اون چیزی که شما توی دیوار می بینید ما توی کاشی نمی بینیم! الان میفهمم چی نوشتید. احسنت

مگه چی شده؟!

دچارِ فیش‌نگار ۲۴ فروردين ۹۹ , ۱۲:۵۰

چیز خاصی نشده ولی اون روز که شما این پست رو گذاشتید محوریت وزیر بهداشت زیاد برای ماها مشخص نبود. تازه متوجه حرفتون و اهمیت و سختی کار وزیر شدم.

فکر نمیکنم حرف خاصی زده باشم.

ممنون از توجهتون

دچارِ فیش‌نگار ۲۴ فروردين ۹۹ , ۱۳:۵۴

خواهش میکنم؛ اختیار دارید.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
سیب، پیله، پیچک و....همه منم. منی سی و سه ساله و در آرزوی پرواز...
پرواز...
همه رویاها، همه خواسته ها، در گذر ایام رنگ می بازد. همچون آگهی های نیازمندی های یک روزنامه پوسیده که هرروز بیشتر و بیشتر زرد می شود. اما پرواز میلی بوده و هست و ان شاء الله خواهد بود که همیشه تازه است. و گذر هیچ روزی، رنگ آن را حتی کمی کم رنگ تر نکرده!
(الان سی و پنج ساله ام. در انتهای سی و پنج...کی می روم؟!)

.....................

یَا أَیُّهَا الْإِنْسَانُ إِنَّکَ کَادِحٌ إِلَىٰ رَبِّکَ کَدْحًا فَمُلَاقِیهِ

.....................

به جای آن که باغبان جان بقیه باشی، باغبان جان خودت باش؛ به جان خودت که برسی، باغبان هستی می شوی.
"علیرضا شیری"

......................


دل من غصه چرا؟!

آسمان را بنگر

که هنوز بعد صدها شب و روز

مثل آن روز نخست

گرم و آبی و پر از مهر، به ما می خندد!

دل من غصه چرا؟!

دل به غم دادن، از یأس ها سخن گفتن

کار آن هایی نیست که خدا را دارند

غم و اندوه،

اگر هم روزی، مثل باران بارید

یا دل شیشه ای ات،

از لب پنجره ی عشق،

زمین خورد و شکست

با نگاهت به خدا،

چتر شادی واکن

و بگو با دل خود،

که خدا هست، خدا هست...


.......................


اللهم وفقنا لما تحب و ترضی

.......................

اینجا اون خلوت گاه نیست.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان