دنیای پر از تو

خدایا! نه ماهه اول زندگی یکی از بنده هات فقط توی وجود منه!

 هیچ جایی جز من رو تجربه نمیکنه. دنیاش منم! 

دنیای بنده ت رو پر از خدا کن، خواهش می کنم!

۱۰ لایک:)
مردم چه قشنگ با خدا حرف میزننا :)

قشنگیش به خاطر با خدا بودنشه وگرنه آدم با آدم فرقی نداره.

دختـرِ بی بی ۰۷ بهمن ۹۷ , ۱۸:۳۹
صد در صد شک نکنید تو اون نه ماه همه پر از هو هستند پاک و معصوم

نه این طور نیست.

اینقدر دنیای امروز زن ها رو پر از استرس و دغدغه های بیهوده کردن که مادری کردن و این نه ماه جز درد برای بعضی نمیذاره. نمیذارن زن ها از زن بودنشون و نه ماه لذت دنیای کسی بودن بهره ای ببرن.
خیلی سخت شده دنیا برای زن بودن.
دعا کن!

صحبتِ جانانه ۰۷ بهمن ۹۷ , ۱۸:۴۰
چه قشنگ
الهی آمین

لطفا در این احوال دعا کن دامن من هم سبز بشه باز😍

ممنون

حتما برای کوچولوت خواهر و برادر میاری! 
حتما خدا دوباره بهت لطف میکنه! 
ان شاء الله دور و برت رو چند تا بچه سالم و صالح خواهد گرفت به حق حضرت زهرا سلام الله علیها!

سربازِ روزِ نهم ۰۷ بهمن ۹۷ , ۱۸:۴۷
آمین :)
خدا با ماست و سایر مخلفات

ممنون

مخلفاتش چی هست؟ 

قرآن بخوانید با صدای بلند.... :)

...

هوم ...

یه وقتایی یه سری از مطالبم رو وقتی دارم منتشر میکنم دو دلم که نظرات باز باشه یا نه. 

نظرات رو باز نمیذارم برای تعریف کردن از متنم. دوست دارم از احساس آدما وقتی مطلبی رو میخونن خبر دار بشم. آدما زمانی که لطیف میشن، حتما خدا رو نشون میدن. یه نفرم که خدا رو بهم نشون بده، مطلب بهم مزه میده.

خیلی زیبا و دلنشین.
کاش دنیای همه‌مون پر از خدا بشه ^_^

فکرشو بکن لوسی می! 

توی هیچ وقت زندگی هیچ کسی تمام دنیای یه نفر دیگه نمیشه، مگرتوی این نه ماه! 
لحظه ای غفلت کنم تمام دنیای یه نفر از خدا خالی شده! اما من پر از غفلتم! فردا چه طور جواب این بنده خدا رو بدم؟! اگه ازم طلب کنه و بگه اون لحظه ای رو که من رو از خدا کندی بهم پس بده؛ چه کار کنم؟! خدا بهم رحم کنه! 😢

دختـرِ بی بی ۰۷ بهمن ۹۷ , ۱۹:۰۳
چشم دعا گو هستم ان شاالله:)
اما من منظورم پر از هو بودن بنده ای بود که نه ماه درون شماست...
اشتباه متن رو متوجه شدم فکر کردم منظورتون بنده پاک درونتون هست:)
ان شاالله بنده های خوبی باشیم چرا که او خدای خوبی است

ممنونم عزیزم!

اون که بله...من به روزی اون بچه روزی میخورم.
اصلا حال بچمه که روی من اثر گذاشته الان.

الان این (...) یعنی چی مثلا؟ 
قرآن بخوانید با صدای بلند.
چیز عجیبی نیست. اینطوری دنیای بندۀ مذکور، پُر از خدا میشه

ممنون از پیشنهادتون.

فکر کردم فرمودید قرآن خواندم با صدای بلند(یعنی پستم اندازه قرآن ارزشمند بوده و چون منتشرش کردم با صدای بلند بوده)
فکر کردم از متنم تعریف کردید و چون با قرآن مقایسه کردید  زیادی به نظرم تحویلش گرفتید، نمیدونستم چی باید بگم.
من بد متوجه شدم. عذر میخوام!
ممنون از پیشنهاد.

hamin hoom... omghe hese man bood

ممنون

پلڪــــ شیشـہ اے ۰۷ بهمن ۹۷ , ۱۹:۵۶
اگر تریبت و هدایت طفل با حضرت حجت عج الله تعالی باشه، مگه نمیگن غصه تربیتش رو نخورید?! مثل روزی که رزق بچه هست خودشون عطا می کنند. 
پس همین که حواستون هست به نظرم خودشون یاری می کنند.
نگاه مهربان امام عصر همراه هر لحظه ی زیبا و با شکوه مادری تون عزیزم.
ان شاءالله که لبریز از نگاه ویژه شون بشید و هستید. 
:*
توی این حس و حال هاتون واسه همه مون دعا کنید

بعضی چیزا با خواستن دیت آدم می رسه.

ممنونم.
محتاجیم به دعا.
ان شاءالله هممون عاقبت بخیر بشیم.

سلام

یکی از بزرگان گفته بودن از شرافت های زن این هست که با مادری نفخت فیه من روحی برای او از طریق جنینش تکرار میشه

پست دلچسب و نگاه قشنگی بود

سلام

راستش قشنگ تشخیص میدم بچه هام هر کدوم چه شخصیت هایی خواهند داشت. 
ممنونم.
دعام کنید.

خورشید ‌‌‌‌ ۰۷ بهمن ۹۷ , ۲۱:۴۲
سلام :)


دنیاش منم...

این جمله هم شیرینه، هم ترسناکه، هم هیجان انگیز!
ان‌شاءالله دنیاتون پر از خدا باشه.


+ قالب وب رو عوض کردید، من دو بار اومدم نشناختم! :)))

سلام:)

کامنت تو و پلک شیشه ای از دستم در رفته بود!ببخشید!

دقیقا شیرین و ترسناک و هیجان انگیز! امیدوارم تجربه کنی.

قشنگ شده؟ دیدم واقعیت که برف نداریم بذار الکی برف داشته باشیم یادمون نره زمستون فصل برفه.

پلڪــــ شیشـہ اے ۰۷ بهمن ۹۷ , ۲۱:۴۹
درست میگید. 
چه قدر حس عجیبی داشت نظر رهرو جان و جواب شما
یعنی چی حس می کنید?
شگفته

چیز خاصی نیست احساس مادرانه ست.

فقط مختص به منم نیست. اگر غریزه مادرانه درست و اصوای بیدار بشه، یه مادر میتونه قابلیت های کلی بچه ش رو متوجه بشه. 
کیمیای محبت رو خوندید؟ در مورد مادر شیخ رجبعلی گفتن زن معمولی ای بوده اما یه روز که غذای حرام می رسه دستشون متوجه بیقراری بچه توی شکم میشن و نمیخورن غذا رو. 
قابلیت شیخ رجبعلی رشد بالای عرفانی بوده و این قابلیت توی اون نه ماه در وجود مادر اثر گذاشته بوده. 
همون طور که دنیا روی ما اثر میذاره، ما هم روی دنیا اثر میذاریم. پس بچه توی شکم من روی من اثر میذاره.
الان بچه ای که توی شکمم دارم روزی معنویش زیاده و اون قدر این حالت زیاده که نه فقط روی من بلکه روی خانواده مون اثر گذاشته. چیزی از من نیست از بچه ست. اونم لطف خداست.
من روی همین بیس و شناختی که توی این نه ماه از بچه هام پیدا میکنم تم تربیتیم رو قرار دادم.

پسرم ذهن فوق العاده تحلیلی ای داره. دخترم خیلی صبور و مهربونه. این یکی هم که گفتم....

دعا کنید در هر صورت. نه فقط برای من برای همه پدر و مادرا! حق تربیت بچه خیلی بزرگه!

به نظرم اوج عقل هر بشری به اینه که قبل از دویدن به دنبال حقوق خودش به دنبال وظایفش بگرده.
واقعا تحسینت میکنم. 
ان‌شالله خدا خودش کفایتمون میکنه و بچه‌هامون رو هم.

درسته. 

برای رشد جامعه مون باید دنبال نه تنها تکالیفمون بلکه مصالحمون بدویم. نه فقط مصالح خودمون، بلکه مصالح اطرافیانمون.

مردی بنام شقایق ... ۰۹ بهمن ۹۷ , ۱۰:۳۱
سلام

به به
بسلامتی و مبارکی

ان شاالله مادر و فرزند هر دو عاقبت بخیر بشن

بله از اتاق فرمان اشاره میکنن که پدر رو چرا نگفتی؟!
پدر نیز ایضا :)


+
بچه خیلی خوبه
و من هر روز استرس روزی رو دارم که بچه هام برن و وقتی میام خونه کسی بدو بدو و خنده کنان نیاد دم در و بپره بغلم و سر اینکه کی زودتر بیاد بغلم دعوا باشه بینشون...

سلام

بله بچه خیلی خوبه و واقعا اگه کمک پدرای دلسوز نباشه، برکت مادری کم میشه و توان مادر تحلیل میره! 

استرس نداشته باشید. هر دوره ای از زندگی خصلت های خودشو داره. بچه هم امانت خداست که وقتی باید بره میره. خدا رو شکر که سالمن و میتونن برن پی زندگیشون!
وقتی هم برن با نوه بر میگردن. نگران نباشید. اون موقع دعوا بیشتره!

پلڪــــ شیشـہ اے ۰۹ بهمن ۹۷ , ۱۴:۰۲
وای حقیقتا مو به تنم سیخ شد.
نه نخوندم. 
چه قدر جالب بود صحبت هاتون.
لطفا بیشتر بنویسید از این مهارت ها برای تربیت.
خدای من. چه قدر حس شگفتی گرفتم.
ممنونم.

چیز عجیبی نگفتم که!

چرا اینقدر تعجب کردید؟
مهارت فقط من نیست که...هر مادری همچین توانایی ای داره. 

مگه شما بچه ندارید؟

پلڪــــ شیشـہ اے ۰۹ بهمن ۹۷ , ۱۵:۱۱
نه بانو. 
من در این موارد هنوز هیچ مطالعه ای نداشتم و پس زمینه ذهنیم سفیده تقریبا.
من تازه اردیبهشت امسال عروسی کردم. 
:) 

الهی! پس عروس خانومی! فعلا به زندگیت بچسب و به رابطه ت با همسرت. 

باید رابطه ت با شوهرت رابطه درستی باشه و از طرف شوهرت دلت محکم بشه تا بتونی مادر خوبی باشی.
مادر بدون پدر نمیتونه مادر کارآمدی باشه!

خورشید ‌‌‌‌ ۰۹ بهمن ۹۷ , ۲۰:۲۰
ممنون برای دعای عالی... 😍 

قالب قشنگه :)
ولی قبلی رو درست یادم نیست که مقایسه شون کنم :)))


قابلیت شیخ رجبعلی رشد بالای عرفانی بوده و این قابلیت توی اون نه ماه در وجود مادر اثر گذاشته بوده

شرمنده من از پاسخهای شما به کامنتها سوال برام پیش میاد :)
این که گفتید یعنی در اون نه ماه هم رشد عرفانی داشتند؟ چطوری؟
مگه دست خودشون بوده که چطور باشند که بخوان روی مادرشون هم تاثیر بذارن؟
تاثیر خانواده و والدین و به خصوص مادر رو در همون ماههای اول میتونم بفهمم ولی تاثیر بچه رو نه!

نه رشد عرفانی نداشته. قابلیتش رو داشته.

برو کتاب رو بخون دستت میاد چی میگم.

قبلی زرد بود. در

س _ پور اسد ۱۲ بهمن ۹۷ , ۲۰:۱۷
سلام 
قال الله تعالی عز و جل " ونَفَخْتُ فِیهِ مِنْ رُوحِی" ص 72 
قدر این قابلیت را بدانید که می دانید؛ و بهشت را به زیر قدم هایتان بپیمایید ... وفقکم

علیکم السلام.

ان شاءالله که لایق باشیم.
دعا کنید.

واقعیتش رو بگم برای من تا حدی ترسناکه:((
با اینکه با دردونه تجربه مادری رو دارم، ولی از تجربه مجددش هنوزم ترس دارم، میدونم از توکل کممه

منم یه وقتایی توکلم کمه...اما خدا خودشو نشون میده.


ترسناک که هست ولی نمیشه به خاطر تریش کلیتش رو نفی کرد، چون بدنش بهتر از نبودنشه تحت هرشرایطی!

پلڪــــ شیشـہ اے ۱۶ بهمن ۹۷ , ۲۱:۲۱
البته دیگه خیلی هم تازه نیستیم. :))
حدودا سه سال و نیم پیش ازدواج کردیم. 
در زمینه های فرزند پروری و امثالهم هم لطفا کتاب ها و سخنرانی های خوبی که خودتون استفاده کردید رو بگید

هر کتابی که گیرتون اومد بخونید. بعد از یه مدت به جمعبندی درست می رسید.

با توجه به شخصیت بچه و خودتون باید روش دقیق رو خودتون متوجه بشید. ولی کتابای آقای عباسی ولدی رو خیای شنیدم. به نظرم خوبه.

پلڪــــ شیشـہ اے ۱۷ بهمن ۹۷ , ۰۰:۵۹
ممنونم از راهنمایی تون :)

خواهش میکنم.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
سیب، پیله، پیچک و....همه منم. منی سی و سه ساله و در آرزوی پرواز...
پرواز...
همه رویاها، همه خواسته ها، در گذر ایام رنگ می بازد. همچون آگهی های نیازمندی های یک روزنامه پوسیده که هرروز بیشتر و بیشتر زرد می شود. اما پرواز میلی بوده و هست و ان شاء الله خواهد بود که همیشه تازه است. و گذر هیچ روزی، رنگ آن را حتی کمی کم رنگ تر نکرده!
(الان سی و پنج ساله ام. در انتهای سی و پنج...کی می روم؟!)

.....................

یَا أَیُّهَا الْإِنْسَانُ إِنَّکَ کَادِحٌ إِلَىٰ رَبِّکَ کَدْحًا فَمُلَاقِیهِ

.....................

به جای آن که باغبان جان بقیه باشی، باغبان جان خودت باش؛ به جان خودت که برسی، باغبان هستی می شوی.
"علیرضا شیری"

......................


دل من غصه چرا؟!

آسمان را بنگر

که هنوز بعد صدها شب و روز

مثل آن روز نخست

گرم و آبی و پر از مهر، به ما می خندد!

دل من غصه چرا؟!

دل به غم دادن، از یأس ها سخن گفتن

کار آن هایی نیست که خدا را دارند

غم و اندوه،

اگر هم روزی، مثل باران بارید

یا دل شیشه ای ات،

از لب پنجره ی عشق،

زمین خورد و شکست

با نگاهت به خدا،

چتر شادی واکن

و بگو با دل خود،

که خدا هست، خدا هست...


.......................


اللهم وفقنا لما تحب و ترضی

.......................

اینجا اون خلوت گاه نیست.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان