دعای عهد

خواب دیده بود امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) اومدن خونه مون. می گفت روی مبلا ننشستن. روی زمین نشستن.

می گفت از یه چیزایی تعریف کردن و یه ایرادایی ازم گرفتن. 

گفتم: از چی تعریف کردن؟

-: گفتن خونه تون چه منظمه! چه تمیز!

من:😊 دیگه چی؟ ایرادا چیا بود خب؟

-: گفتن چرا دعای عهد نمیخونید؟!میگفتن دعاهای مربوط به من رو بخونید.

-: خب دیگه چی؟

-: همین بود. چیز دیگه یادم نیست. یعنی کار دیگه هم باید انجام بدم؟

-: من نمی دونم؛ امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) به خواب تو اومدن، به خواب من که نیومدن.

این جواب رو بهش دادم ولی ته دلم از اون تعریفه کیفور بودم.

عصر وقتی همسرجان این خواب رو شنیدن، گفتن: واقعا چرا دعای عهد نمیخونی؟! امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) ازت خواستن براشون دعا کنی!

از اون روز هر روز بعد از نماز صبح دعای عهد میخونیم.

 

+ نپرسید کی این خواب رو دیده. مهم نیست. مهم چیزای دیگه ایه.

++ سه ساله دارم برای این نظم تلاش میکنم. تا خودم خواب نبینم کاملا راضی نمیشم!😀

۹ لایک:)

سلام

یکی از معانی اینکه انسان های الهی از ما میخوان براشون دعا کنیم یا براشون دعا بخونیم که در راس شون و محور و قائمشون امام عصر عج الله هستن اینه که حشرت رو با من بیشتر کن...

سعی کن با محوریت ولایت تمام زندگیت رو پیش ببری... ذکرت بشه...

ما بر اساس رحمت رحمانی حق به سمت خدا تمایل داریم اما برای تمایل به سمت امام عصر و اولیای الهی نیاز به رحمت رحیمیه خدا داریم...

و فقط هم از این طریق برامون گشایش های حقیقی اتفاق می افته..

علیکم السلام

بخوام شخصی نگاه کنم، واقعا این سوال برام پیش میاد که کجای زندگیم توی عملکردم جای امام خالیه؟
نه که ادعا کنم خیلی پره ها نه. 
گاهی حتی اولویت بندی هامون باعث میشه که اون قدر که باید نتونیم از ظرفیت زندگیهامون استفاده کنیم.

اگه واقعا این باشه معنی در خواست دعا، پس منظور حضرت از دعا کردن برای ایشون توی مکاشفات یا تشرفات، این بوده که زندگیهامون رو با یاد ایشون و در راستای خواست ایشون برنامه ریزی کنیم. درسته؟

صحبتِ جانانه ۲۳ شهریور ۹۸ , ۰۹:۲۰

بارک الله

خوشبحالش

خوش بحالش...

بله

 

یعنی میتونم بگم توی این خواب حضرت فرمودن حالا که به نظم رسیدی این نظم رو به سمت بودن با من جهت بده. 



+من هنوز نتونستم زیارت جامعه رو توی خونه م بگیرم...میدونم یه جای کارم ایراد داره که توفیقش ازم گرفته میشه.

انشالله ازشون بپذیرن.... آمین

من این خواب رو ندیدم. کسی دیگه بوده.

دچارِ فیش‌نگار ۲۳ شهریور ۹۸ , ۱۰:۴۹

این نشون میده که هدف شما از نظم آوری، خودیت :) بوده

هدف مهمه

خودیت؟ معنیش چیه؟

یک سال سعی کردم بخونم

گاهی دیر میشد، حتی میرسید به 10_11 صبح ولی میخوندم

قضاش رو حتی

بعضی روزها که صبح زود میرفتم دانشگاه و نمیشد متنش رو نگاه کنم، صوتش رو گوش میدادم

ولی... 

ولی هیچی! من توقعم همیشه زیاد بوده :) 

حالا بذار حضرت ظهور کنن...شاید جزو یارانشون بودی...الان که معلوم نیست که...


گفته صبح؛ نگفته که حتما بعد از نماز صبح باشه...

Pesaret bude

تیزهوش مملکت ببین به چی فکر میکنه! 😀 

گفتم مهم نیست کی خواب دیده...

آقای ‌‌میم ۲۳ شهریور ۹۸ , ۱۵:۲۵

اولین باری که دعای عهد رو شنیدم اعتکاف بودم و با صدای فرهمند بود خیلی به دلم نشست

یه مدت دنبالش بودم گوش بدم

اون موقع ها اینترنت مثل الان نبود خیلی راحت بشه دانلود کرد به زور از یه بنده خدایی از طریق بلوتوث ریختم رو گوشیم که متاسفانه وسط دعا قطع میشد کم کم هم من از اون حال و هوای دعا خارج شدم

ولی الان هم هر وقت اسم دعای عهد میاد یاد اون دوران میوفتم

خوب میشه شروع کنید.

این دعاهایی که زمان دارن خیلی به نظم توی زندگی کمک میکنن. مخصوصا اون روزانه ها.

دچارِ فیش‌نگار ۲۳ شهریور ۹۸ , ۱۶:۱۱

همون منیت

شکل زندگیم طوری بود که اگر نظم نمیدادم به کارام، خیلی ضربه میخوردم. قبلا این طور نبود ولی بعد از یه زمانی نیازم به برنامه ریزی دقیق و نظم زیاد شد. 
از کجای حرفام این طور استنباط کردید؟

اللهم ارزقنا...

آمین...

به نظر من باید به یاد امام بودن و ذکر امام کردن رو دوباره برای خودمون معنا کنیم...

یا معناش رو ارتقاء بدیم...

شناخات عمیق تر امام...

اهداف امام...

سختم بفهمم کجای زندگیم الان از امام کمه.

و البته از این کوری تنم می لرزه.

خوشبحال هرکی اقا بهش عنایت داره.....

 

به نظرم هممون یه زمانایی توی زندگیمون مورد عنایت حضرت قرار میگیریم.

مگه تعبیر خورشید پشت ابر رونشنیدید؟
حتی اگه کور هم باشیم، بازم خورشید منبع حرارته.

قاسم صفایی نژاد ۲۴ شهریور ۹۸ , ۱۳:۵۳

التماس دعا

محتاجیم به دعای شما خوبان.

دچارِ فیش‌نگار ۲۶ شهریور ۹۸ , ۰۸:۱۱

از کجا فهمیدم؟

با خودم مقایسه کردم که همه هدف گذاری هام بر مبنای خودخواهی بوده

ته همه کارامون خودخواهیوجود داره.

حتی کسی که می خواد بره بهشت، خب باید خودشو دوست داشته باشهو خودش رو بخواد که بهشت رو برای خودش بخواد...
شکل مثبت خودخواهی عزت نفسه. باید باشه.

به اهدافتون رسیدید؟ اگر اخلاق و حق الناس رعایت بشه چه اشکالی داره؟

دچارِ فیش‌نگار ۲۶ شهریور ۹۸ , ۱۵:۳۵

گلایه ایشون در صورتی که تفسیر شما (از خواب موردنظر) رو درست در نظر بگیریم

همینه دیگه

میفرمایند به نیت اینکه (مثلا زینت ما باشید منظم باشید) :) نه اینکه خودتون باکلاس باشید یا چشم جاری رو دربیارید :)) فرمون تون امر مولا باشه. نه میل خودتون

 

هوم؟ این حرفا چقدر باکلاسه! کاش ناشناس می گفتمشون

البته این مصاحبت با مطلب شماست که کلاس حرفای ما رو بالا برده

گلایه کی؟ حضرت؟

فکر کنم پستی که الان نوشتم یه ربطی به گلایه امام داشته باشه.
الان از کامنت شما به این نتیجه رسیدم.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
سیب، پیله، پیچک و....همه منم. منی سی و سه ساله و در آرزوی پرواز...
پرواز...
همه رویاها، همه خواسته ها، در گذر ایام رنگ می بازد. همچون آگهی های نیازمندی های یک روزنامه پوسیده که هرروز بیشتر و بیشتر زرد می شود. اما پرواز میلی بوده و هست و ان شاء الله خواهد بود که همیشه تازه است. و گذر هیچ روزی، رنگ آن را حتی کمی کم رنگ تر نکرده!
(الان سی و پنج ساله ام. در انتهای سی و پنج...کی می روم؟!)

.....................

یَا أَیُّهَا الْإِنْسَانُ إِنَّکَ کَادِحٌ إِلَىٰ رَبِّکَ کَدْحًا فَمُلَاقِیهِ

.....................

به جای آن که باغبان جان بقیه باشی، باغبان جان خودت باش؛ به جان خودت که برسی، باغبان هستی می شوی.
"علیرضا شیری"

......................


دل من غصه چرا؟!

آسمان را بنگر

که هنوز بعد صدها شب و روز

مثل آن روز نخست

گرم و آبی و پر از مهر، به ما می خندد!

دل من غصه چرا؟!

دل به غم دادن، از یأس ها سخن گفتن

کار آن هایی نیست که خدا را دارند

غم و اندوه،

اگر هم روزی، مثل باران بارید

یا دل شیشه ای ات،

از لب پنجره ی عشق،

زمین خورد و شکست

با نگاهت به خدا،

چتر شادی واکن

و بگو با دل خود،

که خدا هست، خدا هست...


.......................


اللهم وفقنا لما تحب و ترضی

.......................

اینجا اون خلوت گاه نیست.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان