نرگس

...به نظرتون اسم قشنگیه؟!

دیروز به یمن وجود این خانوم شیطون شیرینی دادیم. خعلییی شیطونه! 

اینم شیرینی شما:




پ.ن: فهمیدم مدعی بودن کلا برکت رو کم می کنه حتی اگه درست باشه.

۸ لایک:)
آشنای بی نشان ۱۹ آذر ۹۷ , ۰۸:۰۹
مبارک باشه:)
خداحفظش کنه

سلامت باشید.

ممنون

وااای از این بهتر نمیشه ^_^
برای خودت و خانم کوچولوت خوشحااااالم :)
مبارک باشه :)

ممنون.

دختر دوست داری؟!:)

صحبتِ جانانه ۱۹ آذر ۹۷ , ۰۸:۵۹
قشنگه
مبارکا باشه ان شاءالله

ممنونم :)

صحبتِ جانانه ۱۹ آذر ۹۷ , ۰۸:۵۹
پینوشتت رو توضیح بیشتری بده لطفا

آدم مغرور و مدعی که فکر میکنه خیلی میفهمه حتی اگرم واقعا خیلی بفهمه دیگه در برکت به زندگیش بسته میشه. اصلا درکش ناکارآمد میشه. درک و فهمشم دیگه بیشتر نمیشه. توی زندگی عملی واقعا نمیتونه از چیزایی که فهمیده استفاده کنه.

آدم تا وقتی زندگیش برکت داره که فکر کنه هیچی نمیدونه و هیچی درک نکرده از دنیا.

وای به به :)) 
آقا بیاید اون ور بهمون شیرینی بدین 
چ خوب که دختر توپولم باشه :*

فعلا فقط دویست گرمه.حالا مونده تا تپلی...

دختـرِ بی بی ۱۹ آذر ۹۷ , ۱۱:۳۱
دختر رحمت است...
رحمت خدا گوارای وجودتان

زیر بار رحمات ایزدی داریم منکوب میشیم!:)

دیشب شوهرم به پسرم میگفت تیم اینا(زنای خونه) داره تعدادش بیشتر میشه، باید از این به بعد نقشه های دقیقتر بکشیم و متحدتر باشیم! 
آخه پسرم دوست داشت بچه پسر باشه، ناراحت بود، شوهرم داشت دلداریش میداد. 😁

خورشید ‌‌‌‌ ۱۹ آذر ۹۷ , ۱۲:۴۴
به به مبارکا... 
نرگس خیلیییییییی اسم قشنگیه
من دوستش دارم


+ این پاسخ خیلی خوب بود:

آدم مغرور و مدعی که فکر میکنه خیلی میفهمه حتی اگرم واقعا خیلی بفهمه دیگه در برکت به زندگیش بسته میشه. اصلا درکش ناکارآمد میشه. درک و فهمشم دیگه بیشتر نمیشه. توی زندگی عملی واقعا نمیتونه از چیزایی که فهمیده استفاده کنه.
آدم تا وقتی زندگیش برکت داره که فکر کنه هیچی نمیدونه و هیچی درک نکرده از دنیا.


+ والبته پاسخ به نظر قبلی (دخترِ بی بی) هم بسیار بانمک بود :)
کلاً مطالبتون رو دوست میدارم 💗 

ممنون

لطف داری عزیزم... حالا مطالب من چیز خاصی هم نیست. چندین برابرش توی وب هست. ولی من اگه ننویسم میمیرمممم!

دلداری دادن مردونه بود دیگه!خخخخخ

س _ پور اسد ۱۹ آذر ۹۷ , ۱۳:۴۷
سلام و عرض تبریکی صمیمانه
شادیها و برکات زندگیتان همراه با قدوم این نورسیده از عرش الهی و عالم "ذر" ؛ مستدام و جاری ...
وفقکم

سلام علیکم 

بزرگوارید! ممنونم
ممنون از دعای واقعا خوبتون! ان شاءالله زندگی شما هم همیشه پر برکت باشه و شاد!

اون شیرینی های سیاه دونه را عاشششقشونم :) 
اسمشون چیه؟ 

نمیدونممم...

!

اِ... چجوری پس خریدین؟ گفتین از اینا بده آره؟ :)) 
شیرینی آردیه درسته؟ 

نرگستون مبارک باشه گرچه اصلا از این اسم خوشم نمیاد برعکس گل خوشگل و خوشبوش :)

نخریدم از نت کش رفتم...

دارم بهتون شیرینی دزدی میدم!خخخخخ

سلیقه ست دیگه. من اسمش برام مهم نیست. شخصیت نرگس خاتون رو خیلییی دوست دارم.


با اینکه میدونم سرزنش میشم اما راستش نه‌چندان. کلا جنسیت محور نیستم.
اما اگر بین بچه‌هام اختلاف سنی کمی حاکم باشه دوست دارم همجنس باشن و این دوست داشتن وقتی بچه‌ی بزرگتر دختر باشه چندییین برابره.
مخلص کلام اینکه دختر باید و باید و باید یه خواهر همسن و سال داشته باشه. :)
و از این بابت برای خودت و گل دخترات واقعا خوشحالم :)
از نعمتهای بزرگ خداست اصلا ^_^

چرا سرزنش؟! خب بالاخره هرکس یه تیپیه...


این جمله خواهر هم سن و سالت رو امروز یه نفر دیگه هم گفت بهم.

.. مَروه .. ۱۹ آذر ۹۷ , ۱۶:۴۲
سلام
الهییی
مبارکا باشه
ببین پارسال اسمی که شوهرت بیشتر دوست داشت گذاشتی، از نرگس گذشتی، خدا هم سریع زمینه جبران بهت داد:)))
نرگس خانمتون سلااامت و صالح باشه ان شاالله...
*
دختر اگه تنها بشه سخت تره بنظرم... بعدا گل پسرت کیف میکنه دوتا خواهر کوچیکتر از خودش داره.
البته به من چه.خدا خودش بهترین حالت رو در نظر گرفته دیگه:)
ولی خب من خوشحال شدم برای دخترت:)

سلام :)

اگر شوهرم قبول میکرد پارسال فاطمه جسنا رو، این یکی هم فاطمه میشد. من واقعا دوست داشتم اسم همه دخترام فاطمه باشه. 
اسم فاطمه برای خود بچه هم برکت زیاد داره.
درد کشیده ای!:))
هرچی خدا بخواد. برای خودم جنسیتش مطرح نبود واقعا، آقاپسر دوست داشت پسر باشه اونم به خاطر برادر داشتن.

تسنیم ‌‌ ۱۹ آذر ۹۷ , ۲۱:۵۹
الهییییی :))))
سونو رفتین دیگه؟ آخه بعضیا یه‌جوری کامنت گذاشتن انگار متولد شده :)

قند و نباته دختر، شیرینی شکلاته دختر! درست خوندم؟ خخخخخ
ان‌شاءالله سالم و صالح و خوش‌نام و عاقبت‌بخیر باشه ^_^

آره بابا...فقط جنسیتش معلوم شده. برادر شوهرامم همین اشتباهو کردن! اینقدر بهشون خندیدیم! شوهرم گفته بود مگه زودپزه! هنوز پنج ماه مونده. :))


ان شاءالله..

سلام علیکم
به به...
مبارکا باشه.
فانظر الی آثار رحمت الله...

منم دست خودم نیست. دختربچه ها رو بیشتر از پسربچه ها دوست دارم. حب و بغض گاهی وقتا دست خود آدم نیست. این مورد واسه من از اون موارده.
اصن چند وقت پیش یکی از پرسید آرزوی دور و دراز دنیویت چیه؟ گفتم دلم می خواد یه عالمه دختر داشته باشم. اسم همه شونم بذارم فاطمه. دیگه آرزوهای ما در همین حده :))))
+ عین امام حسین (ع) که اسم همه ی پسرا رو گذاشتن علی :)

علیکم السلام


ممنونم.

برای من واقعا فرقی ندارن. دختر وزنه عاطفیه ولی همیشه نگرانشی، اما پسر این طور نیست. تکلیفش روشنه. ترس نداری از آینده ش. دستش بازتره. سختی تربیت پسر و احتمال خطاش کمتره. ولی اگر دختر خوب تربیت بشه همونه که گفتن، سپر آتش جهنم برای پدر و مادر.

منم اینو دوست داشتم ولی نشد...

دعا کنید.

خیر

همیشه همراهتون ان شاءالله

بابای نرگس ۲۷ آذر ۹۷ , ۲۱:۰۶
به به.
مبارکه...
خوبه از خدا بخواهید یه روزم به من یه نرگس بده...
چقدر خوشحال شدم من...

ان شاءالله قسمت شما هم میشه!

خورشید ‌‌‌‌ ۳۰ آذر ۹۷ , ۱۹:۱۶
سلام
خوبید خانم؟
از پست جدید خبری نیست؟ :))
این شیرینی ها که خشک شد! :))))

سلام

ممنون
همین الان گذاشتم.
یکم فکرم درگیره نوشتنم نمیاد.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
سیب، پیله، پیچک و....همه منم. منی سی و سه ساله و در آرزوی پرواز...
پرواز...
همه رویاها، همه خواسته ها، در گذر ایام رنگ می بازد. همچون آگهی های نیازمندی های یک روزنامه پوسیده که هرروز بیشتر و بیشتر زرد می شود. اما پرواز میلی بوده و هست و ان شاء الله خواهد بود که همیشه تازه است. و گذر هیچ روزی، رنگ آن را حتی کمی کم رنگ تر نکرده!
(الان سی و پنج ساله ام. در انتهای سی و پنج...کی می روم؟!)

.....................

یَا أَیُّهَا الْإِنْسَانُ إِنَّکَ کَادِحٌ إِلَىٰ رَبِّکَ کَدْحًا فَمُلَاقِیهِ

.....................

به جای آن که باغبان جان بقیه باشی، باغبان جان خودت باش؛ به جان خودت که برسی، باغبان هستی می شوی.
"علیرضا شیری"

......................


دل من غصه چرا؟!

آسمان را بنگر

که هنوز بعد صدها شب و روز

مثل آن روز نخست

گرم و آبی و پر از مهر، به ما می خندد!

دل من غصه چرا؟!

دل به غم دادن، از یأس ها سخن گفتن

کار آن هایی نیست که خدا را دارند

غم و اندوه،

اگر هم روزی، مثل باران بارید

یا دل شیشه ای ات،

از لب پنجره ی عشق،

زمین خورد و شکست

با نگاهت به خدا،

چتر شادی واکن

و بگو با دل خود،

که خدا هست، خدا هست...


.......................


اللهم وفقنا لما تحب و ترضی

.......................

اینجا اون خلوت گاه نیست.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان