خوشحالم

سلام

امروز نهایتا یک ساعت و چهل دقیقه توی نت بودم که با الان میشه دو ساعت.

یکی از راهکارای کنترل کردن نت گردیام اینه که بی کار نباشم. کار خونه و بچه ها هست ها...منظورم کارای شخصیه و لذتبخشه.

نظم هم زمانیه که من برای خودم مشغله های مختلف تعیین کرده باشم.

۶ لایک:)
سلام
صدقه بده برا خودت

من معمولا پیشرفت که میکنم،خصوصا اگه قبلا برام سخت بوده باشه اون کار،
می ترسم بیان کنم،
نه فقط چشم بخورم ها
بعضی چیزا رو اصلا وقتی میگی انگار دیگه نیست و نابود میشه

سلام

خودم صدقه م باور کن!😀

آره درست میگی. ولی گفتن تجربه خیلی خوبیا داره.

سلام

من اپلیکیشن ضد اعتیاد به موبایل نصب کردم.
هم باهاشون میشه به  اپلیکیشن ها زمان داد که بیشتر از یه مدت زمانی که تعیین کردیم نتونیم استفاده کنیم و هم میشه گوشی/تبلت رو قفل کرد طوری که تا زمانی که تعیین کردیم نمیشه ازش هیچ استفاده ای کزد جز پاسخ دادن به تماس.

سلام

خب اپلیکیشن خوبه ها ولی اراده استفاده هم لازمه. اگر آدم مشغله نداشته باشه، خودش میتونه تنظیمات استفاده از نرم افزار رو تغییر بده...باید از درون بجوشه این پایبندی.

بابای نرگس ۱۸ مرداد ۹۷ , ۲۳:۰۷
ماشالله
دو ساعت... 

خوشحالم که خوشحالید

دوساعت زیاد نیست که...

فقط وبلاگ نیست که.
ممنونم

سلام ...
واقعا م جای خوشحالی داره :)
نِت خودش یه پا شیشه س !

سلام

دقیقا! یه احساس سطحی و زودگذر آرامش میده. ولی برای کسی مثل من که درگیر مسائل زیاد توی زندگی روز مره ست آرامش کاذبی که نت بهم میده کاربردی نیست.

صحبتِ جانانه ۱۸ مرداد ۹۷ , ۲۳:۵۰
همسرت و فرزندانت با بیش از دو ساعت نت مشکل نداشت پیش از این؟

وسط کارا یا موقعی که مریض بودم و داشتم استراحت میکردم میومدم نت.

الان به جاش کتاب رو گذاشتم. 
وقتی همسرم خونه بود هر وقت خودش میرفت سراغ کاراش و تبلتش و منم کار دیگه ای نداشتم، میومدم نت.

حالا نه در حدِ شیشه ولی خب مخدره لعنتی،

درسته مخدره و همون جور که هر مخدری اعتیاد آوره آوره اعتیاد میاره. یعنی همون بخش مغز رو در گیر میکنه که مواد مخدر.


سلام
یاد این فرمایش استادمون افتادم:
اگر نفس رو مشغول نکنید ، نفس شما رو مشغول میکنه...

ما (عقل) باید تعیین کنیم که نفس ما به چی مشغول باشه... روند خوبیه

سلام

دقیقا منم یاد همین جمله بودم. از شما شنیدمش.

ممنون.
پایبندی بهش برام مهمه. من یه عالمه چیزا میدونم که به پایبندی بهشون استمرار نداشتم.
من مصداق کامل عالم بی عملم خیلی جاها.

با همه کامنتا موافقم مخصوصا جناب /سرکار مروه 

سرکار.


یعنی میگی زیاده دو ساعت؟
و ایضا میگی از دست میره این وضع من؟
دعا کن بتونم پایبند بمونم.

صـــا لــحـــه ۱۹ مرداد ۹۷ , ۱۳:۲۵
دو سااااعت! 
به نظرم بازم زیاده...
ولی اعتراف میکنم که تا الان زمان نگرفتم ببینم چقدر توی نت هستم!
وسوسه شدم این کار رو بکنم :)

یه ربع خوبه؟!😏

یعنی دلت می خواد فقط وب تو رو بخونم؟ دوست نداری جاهای دیگه سر بزنم؟
اون جوری حساب کنی، یه ربع کافیه. پستتو بخونم و براش نظر بذارم، میشه یه ربع.
😀😀😀

عالم بی عمل؟!!!
مهم نیست چه صفتی برای خودمون نام گذاری میکنیم...
هر مسیری غیر از مسیر حق رو که بریم متوجه فرسایشی بودنش میشیم...
بعضی ها تا آخر عمر در این فرسایش میمونن... بعضی ها هم نه... مسیر رو عوض میکنن...

ممکنه ما عالم بی عمل هم باشیم اما این رویه ، پایایی و ماندگاری نداره...
ماها تحمل فرسایشش رو نداریم... مثل این میمونه که بگیم من نمیخوام بدون کپسول اکسیژن دو ساعت زیر آب بمونم...
یکی باید به ما بگه مگه اگر بخوای هم میتونی بمونی؟.
به خودمون میارنمون... بلدن...

شاید ما کاهل باشیم اما اونها عبد کاهل کم نداشتن و ندارن... فقط کافیه "ک" اولش رو از ما بگیرن...
و میگیرن...
یقین دارم...

وقتی منِ کمترین بلدم چطور از نیروهای زیر دستم که بدشون نمی اومد وقت هدر بدن و هر روز با هم درگیری داشتن بازدهی خوبی بگیرم بدون اینکه هیچ کدوم از من کینه ای به دل بگیرن فقط اونها رو درگیر شر خودشون کردم تا قهرا به این نتیجه برسن که باید دست از شرارت بردارن... و امروز بیشترین ثمر رو برای مجموعه دارن...
اونهایی که صاحب ما هستن نمی تونن ما رو به ثمر برسونن؟...
در راه باشیم...


خب آره...چرا تعجب میکنید؟!

من به خودم نگاه کردم گفتم عالم بی عملم...به خدا و اولیاء خدا نگاه کنم حرفم چیز دیگه ایه!
منتها زمانی که باید تلاشمو اندازه بگیرم باید به خودم نگاه کنم...

دعا کنید...خواهش!

نه منظورم اینه خیلی خوبه. 
منم هر وقت هر چیو میگم نمیشه. مثل عروسی امشب که گفتم و نشد! نشدنشم دلیلش خیلی مسخره است 

عروسی؟

من میگم هرچی شد خوبه هرچی نشدم خوب نبوده که نشده...

صـــا لــحـــه ۱۹ مرداد ۹۷ , ۱۹:۳۶
یعنی خوندن متن‌های من یه ربع طول میکشه؟
بسم الله!!!!

بعدشم اینو بدون که خیلی بدی 😂😂😂
نه. من منظورم از اینکه دو ساعت زیاده اینه که یک ساعت و چهل و پنج دقیقه مطلوب هست 🙂

یعنی فقط بخونم؟ نظرم نذارم. خب اون موقع میشه حتی به کمتر از یه ربع رسوند زمان رو...

دوست داری؟!😁

وبگردی بیش از یک ساعت برای امثال ما، آسیب زاست.

هر کاری میکنم دیگه کمتر از دو ساعت نمیشه...

بعضی روزاحتی از یک ساعتم کمتر میشه ولی معمولا دو ساعت بیشتره.

دو ساعت؟!؟

خیلی زیاده
من نهایتا نیم ساعت
اون هم گاهی روزها نمیشه


خوش به حالتون که سرتون اینقدر شلوغه!

آخه خیلی از ارتباطا و کارای من اینترنتی انجام میشه. حتی خریدام.

آقای مُرَّدَد ۲۰ مرداد ۹۷ , ۰۸:۴۵
خیلی هم خوبه . من اگر مشتری تو مغازم نیاد، اصلا متوجه زمان نمیشم و یهو میبینم شب شده باید برم خونه. اونوقت تازه مودمُ خاموش میکنم

من باید مشتری توی مغازه ذهنم بیارم.

استفاده از نت کاملا به روحیه آدم برمیگرده
وقتی آدم حالش خوبه و انرژی داره، سرگرم کارای مهمتر میشه ولی وقتی حال آدم خوب نیست، تو نت زمان کشی میکنه...
من که اینطوریم...

دقیقا!

وقتی حالم خوب باشه، مخصوصا از لحاظ جسمی، توان دارم که به کارام برسم. ولی یه مدت بود که کلا با این که توان داشتم، تمایل و انگیزه م م بهکام کم شده بود. چون اصلا گم کرده بودم که توی مواقع سلامتی چه کارایی رو انجام میدم.
امروز شاید تا الان پونزده دقیقه ست که توی نت هستم.
خیلی خوبه. شما فکر کنید یعنی من چه قدر امروز کارای لذتبش و مهم داشتم که انجام بدم.

وقتی تایم میگیری بدجور متوجه گذر زمان میشی :|
اشاره به شخص خاصی ندارم :)

این متوجه بودن خوبه یا بد؟

بی شک توجه یعنی غفلت نکردن

پس خوبه.

آشنای بی نشان ۱۶ اسفند ۹۷ , ۲۱:۳۴
من اخیرا خیلی تلاش کردم نت گردیمو کم کنم ولی چون جایگزینی ندارم دوباره رو میارم به نت

پیدا کنید. کاری نداره. فقط کافیه برای خودتون برنامه داشته باشید.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
سیب، پیله، پیچک و....همه منم. منی سی و سه ساله و در آرزوی پرواز...
پرواز...
همه رویاها، همه خواسته ها، در گذر ایام رنگ می بازد. همچون آگهی های نیازمندی های یک روزنامه پوسیده که هرروز بیشتر و بیشتر زرد می شود. اما پرواز میلی بوده و هست و ان شاء الله خواهد بود که همیشه تازه است. و گذر هیچ روزی، رنگ آن را حتی کمی کم رنگ تر نکرده!
(الان سی و پنج ساله ام. در انتهای سی و پنج...کی می روم؟!)

.....................

یَا أَیُّهَا الْإِنْسَانُ إِنَّکَ کَادِحٌ إِلَىٰ رَبِّکَ کَدْحًا فَمُلَاقِیهِ

.....................

به جای آن که باغبان جان بقیه باشی، باغبان جان خودت باش؛ به جان خودت که برسی، باغبان هستی می شوی.
"علیرضا شیری"

......................


دل من غصه چرا؟!

آسمان را بنگر

که هنوز بعد صدها شب و روز

مثل آن روز نخست

گرم و آبی و پر از مهر، به ما می خندد!

دل من غصه چرا؟!

دل به غم دادن، از یأس ها سخن گفتن

کار آن هایی نیست که خدا را دارند

غم و اندوه،

اگر هم روزی، مثل باران بارید

یا دل شیشه ای ات،

از لب پنجره ی عشق،

زمین خورد و شکست

با نگاهت به خدا،

چتر شادی واکن

و بگو با دل خود،

که خدا هست، خدا هست...


.......................


اللهم وفقنا لما تحب و ترضی

.......................

اینجا اون خلوت گاه نیست.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان