دو قدم مانده به صبح بعد از روضه

اینا حرفاییه که به یکی از دوستام گفتم؛

پیچک:
یه چیزی بگم...

درسته که غم دارم ولی نمیدونی چه قدر دلم روشنه.

یه جور غم پویا

از جنس هوای خنکی که وقتی از روضه امام حسین علیه السلام بیرون میای وارد سینه ت میشه.

هنوز اشکت خشک نشده

جاش خنک میشه و دلت سبک

خیلی دلم سبک و روشنه

هرچند هی بغض میکنم و اشک توی چشمم میاد و میگم قتل الله قوماً قتلوک

 

 

 

هرچی دقت میکنم میبینم جنس غم حضرت آقا هم هرچند خیلی عظیم و سخته ولی از همین جنسه. چون وسعت دل ولی خدا به وسعت دل محبینشه.

۶ لایک:)
صحبتِ جانانه ۱۵ دی ۹۸ , ۲۳:۵۹

فکر کردم تهش میگی، دلت از بابت اون اثر و بازخوردی که خون شهید برای شیطان بزرگ داره روشنه

چیزی که باید کشته بشه یه شخص نیست تفکر استکباریه. 

شهید قاسم سلیمانی نماد مقاومت و مقابله با تفکر استکباریه. پس باید اون تفکر کشته بشه.

سلام. وبلاگ فوق العاده ای دارین. باعث افتخار و خوشحالی ماست که شما یکی از کاربران سایت http://UrlMe.ir  باشید.

در این سایت شما می توانید با کوتاه کردن لینک های خود و انتشار لینک های کوتاه شده ، به صورت ویژه و حرفه ای درآمد کسب کنید.

منتظر حضور شما هستیم.

آدرس ما :   https://urlme.ir/on/urlme

سلام

نیازی ندارم کسب درآمد کنم.

.. مَروه .. ۱۶ دی ۹۸ , ۰۸:۴۴

سلام

نکته خیلی جالب پیام رهبری برای تسلیت شهید، که حقیقتا هنوز دارم بهش فکر می‌کنم

اینه که شهادت سردار رو به امام زمان تبریک گفتن...

صحبت جانانه ۱۶ دی ۹۸ , ۱۱:۱۶

همین و گفتم یه جورایی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
سیب، پیله، پیچک و....همه منم. منی سی و سه ساله و در آرزوی پرواز...
پرواز...
همه رویاها، همه خواسته ها، در گذر ایام رنگ می بازد. همچون آگهی های نیازمندی های یک روزنامه پوسیده که هرروز بیشتر و بیشتر زرد می شود. اما پرواز میلی بوده و هست و ان شاء الله خواهد بود که همیشه تازه است. و گذر هیچ روزی، رنگ آن را حتی کمی کم رنگ تر نکرده!
(الان سی و پنج ساله ام. در انتهای سی و پنج...کی می روم؟!)

.....................

یَا أَیُّهَا الْإِنْسَانُ إِنَّکَ کَادِحٌ إِلَىٰ رَبِّکَ کَدْحًا فَمُلَاقِیهِ

.....................

به جای آن که باغبان جان بقیه باشی، باغبان جان خودت باش؛ به جان خودت که برسی، باغبان هستی می شوی.
"علیرضا شیری"

......................


دل من غصه چرا؟!

آسمان را بنگر

که هنوز بعد صدها شب و روز

مثل آن روز نخست

گرم و آبی و پر از مهر، به ما می خندد!

دل من غصه چرا؟!

دل به غم دادن، از یأس ها سخن گفتن

کار آن هایی نیست که خدا را دارند

غم و اندوه،

اگر هم روزی، مثل باران بارید

یا دل شیشه ای ات،

از لب پنجره ی عشق،

زمین خورد و شکست

با نگاهت به خدا،

چتر شادی واکن

و بگو با دل خود،

که خدا هست، خدا هست...


.......................


اللهم وفقنا لما تحب و ترضی

.......................

اینجا اون خلوت گاه نیست.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان