استاد شیفو!

اگه قرار باشه فقط کارایی که بلدیم رو انجام بدیم هیچ وقت چیز جدیدی یاد نمیگیریم.


#استاد شیفو_پاندای کونگفو کار

۶ لایک:)
مرتضا دِ ۰۶ دی ۹۷ , ۱۵:۰۴
:) پس چیکار کنیم!

نمی دونم اینو دیگه نگفت. 

اقلیما ... ۰۶ دی ۹۷ , ۱۵:۰۷
فک کنم شما هم مث من دارین الان پاندای کونگفو کار رو می بینین:))

مجبوریمممم! می فهمییی؟ مجبور! تا تمام دیالوگاشو حفظ نکنن دست از سرمون ور نمیدارن. 

حالا عادت داشت ضبط میکرد دوباره و سه باره نگاه میکرد که از یه زمانی با مخالفت من این عادت از سرش افتاد.

حکیم شیفو =)

ههههههه

مرتضا دِ ۰۶ دی ۹۷ , ۱۷:۰۷
پس خوبه همچین سوالی نمی پرسه ازتون! :)

کی؟!

جمله توی پاندای کونگفو کار بود. من نگفتم که...

معجزه برای کسانی اتفاق می‌افتد که به آن اعتقاد دارند.

؟؟!!

مرتضا دِ ۰۶ دی ۹۷ , ۱۸:۱۷
پسرتون

خب سوال داره بره فکر کنه به جواب برسه. من مامانم دائرة المعارف که نیستم.

همه اندازه شما سواد ندارن که. جدی میگما!

مرتضا دِ ۰۶ دی ۹۷ , ۱۸:۲۵
:)) یه گوگل براش بخرین

دم دستش هست. البته با نظارت.

آشنای بی نشان ۰۶ دی ۹۷ , ۲۰:۳۱
وقتی پاندای کونگ فوکار رو دیدم دوم دبیرستان بودم یادش بخیر

چه قدر کوچیکتر از منهستید! من بعد از ازدواجم دیدم.

آشنای بی نشان ۰۷ دی ۹۷ , ۰۰:۳۴
بله خیلی کوچکترم
بیست و پنج سالمه همه اش:)

همش؟

من هم سن شما بودم آقاپسر رو داشتم.
همسرم هم هم سن شما بودن منو داشتن.

آشنای بی نشان ۰۷ دی ۹۷ , ۰۰:۵۳
:)
اون مال قدیم بود
اون زمان زود ازدواج میکردن الان همه چیز تغییر کرده
باورها،فرهنگ و...

من خیلی هم مال قدیم نیستم. دوستام اکثرا سه چهارسال بعد از من ازدواج کردن.

پاسخت به اقلیما شرح حال ماست :)))

واقعا! :)))

سلام

حالا که دارید این انیمیشن رو میبینید این فیلم هارو هم در موردش ببینید و باهم در موردش صحبت کنید.

http://strategistkids.ir/ck40
http://strategistkids.ir/ck42
http://strategistkids.ir/ck44
http://strategistkids.ir/ck63
http://strategistkids.ir/ck71




سلام😍

ممنون. صحبتای آقای عباسی خیلی عمیقه. میبینم ان شاءالله.

من ی عادتی که دارم سعی میکنم کاری رو که بلد نیستم حتی انجام بودم با نتیجه کاری ندارم حداقل بخشی رو یاد میگیرم :))

درست گفتن

چه خوب...

البته نباید این کار مسئولیتی باشه که حق مردم درش وجود داره وگرنه ممکنه در حق کسی اجحاف کنیم.

خورشید ‌‌‌‌ ۰۸ دی ۹۷ , ۲۰:۲۲
و امان از وقتی که هی بخوایم چیزای جدید یاد بگیریم... :))

یگه حالا نمیخواد گسسته بریم جلو...اول قبلی جا بیفته بعد بریم سراغ بعدی.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
سیب، پیله، پیچک و....همه منم. منی سی و سه ساله و در آرزوی پرواز...
پرواز...
همه رویاها، همه خواسته ها، در گذر ایام رنگ می بازد. همچون آگهی های نیازمندی های یک روزنامه پوسیده که هرروز بیشتر و بیشتر زرد می شود. اما پرواز میلی بوده و هست و ان شاء الله خواهد بود که همیشه تازه است. و گذر هیچ روزی، رنگ آن را حتی کمی کم رنگ تر نکرده!
(الان سی و پنج ساله ام. در انتهای سی و پنج...کی می روم؟!)

.....................

یَا أَیُّهَا الْإِنْسَانُ إِنَّکَ کَادِحٌ إِلَىٰ رَبِّکَ کَدْحًا فَمُلَاقِیهِ

.....................

به جای آن که باغبان جان بقیه باشی، باغبان جان خودت باش؛ به جان خودت که برسی، باغبان هستی می شوی.
"علیرضا شیری"

......................


دل من غصه چرا؟!

آسمان را بنگر

که هنوز بعد صدها شب و روز

مثل آن روز نخست

گرم و آبی و پر از مهر، به ما می خندد!

دل من غصه چرا؟!

دل به غم دادن، از یأس ها سخن گفتن

کار آن هایی نیست که خدا را دارند

غم و اندوه،

اگر هم روزی، مثل باران بارید

یا دل شیشه ای ات،

از لب پنجره ی عشق،

زمین خورد و شکست

با نگاهت به خدا،

چتر شادی واکن

و بگو با دل خود،

که خدا هست، خدا هست...


.......................


اللهم وفقنا لما تحب و ترضی

.......................

اینجا اون خلوت گاه نیست.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان