احمد الحسن الیمانی

آقا یه‌‌بار تو حرم امام رضا نشسته بودم نماز می‌خوندم، سه نفر مذهبی روبه‌روی ما نشسته بودن یه جورایی مارو نگاه می‌کردن، گفتم شاید چهره نورانی‌ام جذبشون کرده یا حال عجیبم در نماز شیفته‌شون کرده، خلاصه بعد نماز شروع کردن به صحبت بامن، یکی‌شون گفت من خیلی مردد بودم یه صحبت‌هایی را باشما بکنم، ولی به حضرت متوسل شدم و استخاره‌ای کردم خوب دراومد، حالا می‌خوام بگم بهتون، گفتم خب بفرمایید. دیدم جذبم نشده بودن زیاد.
🔻شروع کردن درباره علائم ظهور حضرت صحبت کردن. خیلی حرفه ای و عالی صحبت رو بردن جلو، خیلی هیجانی و حساس کرن بحث رو، ماهم که جوگیر، گفتم آقا اینارو فرستاده برای ما
خلاصه آخرش گفتن چندساله یمانی ظهور کرده و الان تو عراقه و بصورت مخفیانه داره آماده سازی ظهور می‌کنه، اسمش هم احمدالحسن الیمانی هست، فرزند امام مهدی و همون قائم آل محمده، خلاصه شماره‌مو گرفتن که بعدا هدایتم کنن، خیلی پایه بودن.
🔻تو تلگرام یه گروه زدن و باهم صحبت می‌کردیم، گفتن احمدالحسن امام سیزدهمه که اومده شرایط رو برای ظهور امام دوازدهم آماده کنه😳 این خودش یه معجزه‌اس به‌نظرم، ۲۸ تا امام داشتن
🔻گفتم خب این احمدالحسن که میگید حجت خداست فارسی هم حرف می‌زنه دیگه؟ گفتن نه عربی فقط، گفتم خب یکی از خصوصیت اماما اینه که به همه زبان‌ها می‌تونن حرف بزنن، حتی زبان حیوانات هم میفهمن، گفتن نه لزومی نداره، شاید خدا بخواد و بصورت معجزه به امامان عنایت کنه، گفتم آقا شما باید یه دو واحد امام‌شناسی پاس کنید، اطلاعاتتون پایینه، از امام‌تون نمی‌تونید دفاع کنید، این در علم لدنی امام هست، اگر این‌طوری نباشه علم امام ناقصه.
بعدا فهمیدم احمدالحسن تو حوزه نجف درس خونده خخخ. چه امامی، مدرسه هم می‌رفته، فکر کنم یکی دو تا درس هم تجدید شده بوده. شاید می‌رفته التماس هم‌می‌کرده توروخدا پاسم کنید.😭 من امامتونم لامصبا
🔻داستان های اهل بیت و صحبت کردن‌شون با حیوانات زیاده، امام‌رضا علیه السلام نشسته بودن، داشتن دوتا کبوتر رو نگاه می‌کردن و لبخندی به لب داشتن، یکی از یاران از حضرت می‌پرسه آقا جان دلیل لبخند شما چیه؟ حضرت فرمودن اون کبوتر نر به کبوتر ماده داره می‌گه، تو رو از همه عالَم بیشتر دوست دارم هیچ چیزی توی این دنیا نیست که بیشتر از تو دوست داشته باشم، مگر این آقایی که اینجا نشسته، علی ابن موسی الرضا
🔹زمان متوکل یه زنی ادعا کرد حضرت زینبه، هیشکی نتونست ادعاشو رد کنه، متوکل از امام هادی(علیه السلام) کمک خواست، حضرت گفت گوشت فرزندان فاطمه بر حیوانات درنده حرام است، لب به گوشت ما نمی‌زنن، به اون زن گفتن باید بری تو قفس شیر اگه سالم موندی حرفت درسته، زن گفت نه من نمی‌رم، اگه راست می‌گید خودتون برید، متوکل دستور داد امام وارد قفس بشه، امام از پله‌های قفس بالا رفت و وارد قفس شد، شیرها دونه دونه میومدن کنار حضرت سرشونو می‌آوردن پایین، دراز می‌کشیدن روی زمین، حضرت نوازششون می‌کردن، متوکل گفت سریعتر امام رو از قفس خارج کنید که آبرومون داره می‌ره.
روش خوبیه، احمدالحسن یا هر مدعی دروغین دیگه رو بندازید تو قفس شیر و پلنگ، یا خودشون می‌گن دروغ گفتیم، یا می‌خورنشون راحت می‌شیم، نیازی نیست انقدر وقت بگذاریم اثبات یا نفی‌شون کنیم
✍حسین دارابی
@bidariymelat
پ.ن: قشنگ بود گفتم منتشر کنم اینجا.

۶ لایک:)
سربازِ روزِ نهم ۱۰ آبان ۹۷ , ۰۰:۱۵
شاید ده سال پیش یه کاغذ درباره احمدالحسن انداختن توی خونمون
بررسی کردم دیدم سرهنگ سابق بعث عراق بوده
آیت الله حیدری و ایت الله طبسی همون ایام در ردش مطلب نوشتن
اینقدر بیخود بودنش تابلو بود که فکر نمیکردم کسی جذبش بشه اما قدرت پول چه می کنه

سرهنگ سابق بعث؟! بیشتر خنده م میگیره تا تعجب کنم!


فقط قدرت پول نیست. خیلی چیزا از جمله عدم آگاهی کافی دخیله.

چقدر این موجودات بامزه ن ،اصن خیلی حرفه ای خنگن:))
نمونه ش همین دکتر سایان که ادعای امام زمانی میکنه،
کلیپهاش مث کلیپهای میتی کمونه:))
نمی‌دونم آدم رو چی فرض میکنن که این ادعاها رو میکنن:))

دکتر سایان رو نمیشناسم.

فکر کردم خودت بودی

نه من خیلی داخل این چیزا نمیشم. اینم یکی برام فرستاده بود جالب بود اینجا گذاشتم.

صحبتِ جانانه ۱۰ آبان ۹۷ , ۰۷:۵۸
بله قشنگ بود

اوهوم.

چند وقت پیش منم ذیل پیج دفتر رهبری تو اینستا دیدم یکی تبلیغ ایشون و کرده و میگفت برای رهبر هم نامه نوشته و رهبر هم میدونه ایشون هست اما از جایگاه غاصبانه‌ی خودش حاضر نیست کناره‌گیری کنه! :/
منم گفتم دیگه یمانی که نباید دعوت مخفی داشته باشه جانم برای قیام مگه نیومده؟
میگفت خب الان فرصت مناسبی برای قیام نیست. گفتم خب مگه از ابتدا قرار نبود صبر کنه سر فرصت ظهور کنه! والا!

مغلطه ست دیگه...تا آسمون بالا میره...

س _ پور اسد ۱۰ آبان ۹۷ , ۱۹:۰۸
سلام ... بازنشر جالب و با مسمایی بود .... وفقکم

سلام

لطف دارید. نویسنده متن خیلی نکته سنج بوده.

آقای بیدل ۱۰ آبان ۹۷ , ۲۲:۱۳
یکی از روش های جذبشون اینه که نمی دونم به چ جور جادو جنبلی کاری می کنن که خواب ببینی و توی خواب بهت گفته میشه که احمد الحسن حق است ! یکی از دوستان گل ما به همین روش جذبشون شدو رفت ...
من خودم یک آدم عوضی می شناسم که علم غیب داره ! فکر نکین این جور چیز ها دلیل میشه وا ! علمشو که کسب کنی خیلی هم راحته ...

منم اینو شنیدم. ولی این ریشه در عدم قدرت تحلیل و آگاهی کافی ما داره.

پلڪــــ شیشـہ اے ۱۰ آبان ۹۷ , ۲۳:۳۹
:))))
منم فکر کردم واسه خودتون پیش اومده

نه بابا...😊

خیلی جالب بود
بعضی بچه مذهبی ها هم متاسفانه جذبش شدند، حتی بعضی طلاب.

متاسفانه...

اتفاقا بیشتر قشر مذهبی که ادعای مهدوی بودن دارن، جذبشون میشن.

آشنای بی نشان ۱۱ آبان ۹۷ , ۱۸:۱۶
کامنتا رو که خوندم دیدم خیلی ها مثل من بودن
منم فکر کردم برای خودتون اتفاق افتاده:))

نمی دونم چرا....شاید شیوه نوشتنم شبیه بوده...


سربازِ روزِ نهم ۱۱ آبان ۹۷ , ۱۹:۰۰
نکته جالبش اینه که پیروان فرقه های انحرافی بیشتر افراد تحصیل کرده اند مثل دکتر و مهندسا

نمیدونم دقتی توی این مسئله نکردم.

دخترِ بی بی ۱۲ آبان ۹۷ , ۱۱:۰۱
جالب...
خداوکیلی چی کارا میکنن اینا...

دیگه...باید یه جوری از هم جدامون کنن دیگه...

وقتی روایتی و دارید تعریف میکنین که امام رضا معاشقه دو تا کفتر رو شنیده، خب چرا نباید کسی ادعای امام زمانی نکنه!!
یعنی این همه رسوخ خرافات تو مدعیان مذهب و رفتار مذهبیون از صدر تا ذیل وجود داره، حالا یه نفرم بیاد بگه من امام زمانم همچین نباید جا خورد و باید بپذیریم تو عقیده ای که بناش روایات و داستان هایی مثل شنیدن معاشقه کفتره در حالی که میدونیم یه حیوان در چه مراتبی از خلقته، شنیدن خیلی چیزا جای تعجبی نباید داشته باشه.
خدا آخر و عاقبتمون رو ختم به خیر کنه، بی ایمان از این دنیا نریم ان شالله

این چه ربطی به اون داره؟!

به نظرم یکم منطقتون توی این اشکالی که وارد میکنید ایراد داره.
در ضمن مگه همه انسان ها درکشون از عشق و علاقه در یه حده؟ خب موجودات هم درکشون از وابستگی و علقه در حد خودشونه. بله برای ما رابطه اونها در حد عدم وابستگیه ولی برای خودشون در حد وابستگی و علاقه. 
شما خیلی از اولیات دورید. هر چیزی رو گسسته و بدون پشتوانه فکری قبلش، دریافت کردید و با پیشفرض هاتون هم میخواید ردشون کنید. چون الگواره های ذهنیتون با این مسائل در تضادن. پس از قبل عقاید ما برای شما رد شده ست. حتی قبل از این که اون ها رو درست بشنوید. پس من نمیتونم برای شما کاری بکنم. 
اما برای بقیه که نظرتون رو میخونن عرض میکنم:
ولی نور و ولی خدا روششون و راهشون از ولی طاغوت و ظلمات مشخصه. ما کد داریم برای شناختن این افراد. اما وقتی بستر روحیمون برای شناخت حقیقت مناسب نباشه از کد های حتی واضح گذر میکنیم و به اونها بی توجهی میکنیم. مدعی دروغین پیامبری و مهدویت کم نبوده. همشون هم پیروانی داشتن. این اصلا جای تعجب نداره. اما اگه دقت کرده باشید متن داره یه کد خیلی عادی رو برای شناختن مدعی مهدویت با یه حالت طنز گونه ارائه میده. 

من فقط از شما یه سوال دارم. نمیخوام جواب بدید فقط روش فکر کنید! برای شما قرآن کلام خداست و روایات کلام بنده خدا. مگه خدا خودش بدون واسطه بنده خدا اومده و قرآن رو به شما داده؟! مگه جز از زبون همون بندگان خدایی که روات همون احادیث بودن این قرآن رو گرفتید؟! راه شما برای اثبات حقانیت قرآن و رد کلیت روایات(دقت کنید رد کلی روایت و نه رد جزئی و دونه به دونه اونها) چیه؟! از کجا معلوم که قرآن هم کلام همون بنده خدا نبوده باشه؟ ما که قرآن رو هم از زبون همون بنده خدا شنیدیم؟
فقط بهش فکر کنید. جواب نمیخوام. 

خوشحال می شم یک سر، به استوریهای امیر تتلو توی اینستا بزنید. پته هر چی زنه داره می ریزه روی آب. البته یک طرفه به قاضی می ره. ولی حرفهاش در مورد زنها به حقیقت نزدیکه.

بذارید خوش باشن...

خیلی روشنه، ربطش تو بی اعتباری و ادعاهای کذب کردن تو بستر خرافاته
اتفاقا با فراز اول پاسختون کاملا موافقم البته با این فرض که در مورد شما صادقه تا من، نمیخوام بحث به کل کل و مجادله بکشه، پس منم مثل شما برای شما نمیتونم کاری کنم و برای بقیه ای میگم که این نظر رو ممکنه بخونن:
بی اعتباری ادعا، رو همون جایی میشه متوجه شد که عرض کردم، همون قدر بی منطق و خلاف اصول بود که عرض شد.
ولی در مقام قیاس قران به عنوان کلام وحی و روایات به عنوان کلام مخلوق پروردگار، چند نکته قابل تامله:
1- قطعا" قران کلام خداست و هیچ شکی در بین مسلمین و غیر مسلمین بر کلام خدا بودنش وارد نشده
2- همین کلام خدا نشانه حقانیتش اینه که کسی نمیتونه حتی یک سوره شبیهش رو بیاره
3- جای جای کلام وحی، استدلال منطقی داره، یعنی هر چیزی گفته حتی در بیان معجزات پیامبران مستدل و مستند بیان شده (ذکر چند تا مثال خالی از لطف نیست، ولادت حضرت عیسی علیه السلام و تشبیه میکنن به خلقت حضرت آدم، حرمت شراب رو با این توضیح که فوایدی داره ولی مضراتش بیشتره تبیین میکنن، وجوب قصاص رو در زنده نگه داشتن و از این قبیل فراوونه) یعنی به قدری متقن و منطقی بیان میشه که هیچ دلیلی برای ردش نمیشه آورد کما اینکه تا به حال کسی نیاورده (قطعا ایراد و ان قلت های بی اساس منظورم نیست، و از  نگاه فلسفی و علوم طبیعی منظورمه)
4- واما در خصوص روایاتی که مطرحه، اولا عمده این روایات همون طور که از نقلشون پیداست چند صد سال بعد از راوی ثبت شدن، و دسترسی بسیار کمی به گویندگانشون بوده و عمومیت حفاظ قران اصلا شامل روایات نمیتونه باشه، ثانیا یکی از راه های اثبات صحت روایات تطابق روایات با قرآن و عقله
5- در خصوص صحت کلام وحی بودن قران باید رجوعتون بدم به کتب امثال سلمان رشدی، چون فکر کنم فقط ایشون و عده قلیلی کلام قران رو ناشی از چیزی غیر از وحی دونستن و نعوذ بالله رویاهای پیامبر دونستن.

من از شما نخواستم برای من کاری بکنید. این شمایید که دارید نظر میذارید. مگه کسی دعوتتون کرده بزرگوار؟ :) 

شما روایات رو خرافه میدونید ما همه روایات رو خرافه نمیدونیم.
اتفاقا برعکس ادعاتون حرف زدنتون همون کل کل و مجادله ست.
۱.منم نمیگم قرآن کلام خدا نیست.
۲.بله درسته ولی از کجا معلوم که همین ادعا هم ادعای یه انسان نباشه؟ اتفاقا این جور که شما از آیات قرآن برداشت و تفسیر میکنید هرکسی مثل قرآن رو میتونه بیاره. اینو به من نگید به همون سلمان رشدی بگید. :)
۳.اگر استدلال منطقیش اونقدر که شما میفرمایید واضح و مشخصه چرا در خود قرآن گفته شده بِالْبَیِّنَاتِ وَالزُّبُرِ ۗ وَأَنْزَلْنَا إِلَیْکَ الذِّکْرَ لِتُبَیِّنَ لِلنَّاسِ مَا نُزِّلَ إِلَیْهِمْ وَلَعَلَّهُمْ یَتَفَکَّرُونَ این تبیین کار کیه و به چه وسیله ای باید انجام بشه؟!
۴.روی چه حسابی این ادعا رو میکنید؟! و این که آخرش روایات و منبع بودنشون رو قبول دارید یا نه؟!  ما هم میگیم اول قرآن ولی حرفای شما طوریه که این طور استنباط میشه که فقط قرآن. ما با این بخش حرفتون بر مبنای همون آیه قرآنی که خدمتتون عرض کردم مشکل داریم. اگر اشتباه متوجه شدم بفرمایید.
۵.حرف من در جواب قبلتون رد قرآن نبود. بلکه رد ادعای شما در نقض تمام روایات بود.به نظرم نکته ای که توی کامنت قبل اشاره کردم کاملا مشخص بود. این که شما بر عکسشو برداشت کردید برام جای تعجب داره!! شما نمیخواید مفهوم کلام رو متوجه بشید یا واقعا متوجه نمیشید؟! 

چرا فکر میکنید که ما قرآن رو ثقل اکبر نمیدونیم؟! برای ما هم قرآن وجاهت بیشتری نسبت به روایات داره ولی نه فقط ظاهر قرآن و تفاسیر آبدوخیاری اون. من سوالم اینه شما چه طور آیات قرآن براتون تبیین میشه؟ به وسیله چه کسی و چه طور؟! 

و البته اضافه هم کنم که امیر تتلو همه زنها و دخترها رو داره به یک چوب می رونه که کار اشتباهیه. خواستم بگم که احساس نکنید با توهین ایشون به سایر بانوان محترم موافقم. چرا که فردای قیامت باید بابت تک تک حرفهامون جواب بدیم.

ببینید این همه حرف غلط میزنن مهم تر از حرفای زنا و مردا...


حضرت حافظ خوب فرمودن: جنگ هفتاد و دو ملت همه را عذر بنه/ چون ندیدند حقیقت ره افسانه زدند.


من فقط ناراحت میشم که این حرفا به اسم دین زده بشه. ربطی هم به بحث حق زنان و حق مردان نداره. به اسم دین حداقل ظلم نکنیم. به اسم دین نباید تحقیر کنیم. حتی نباید حرف حق دین رو طوری ارائه بدیم که برای مخاطب سنگین باشه.

شما چی شده که ناشناس نظر میذارید؟ مگه قراره کاری کنم از این ور سیستم؟!

قاسم صفایی نژاد ۱۲ آبان ۹۷ , ۱۸:۲۵
چقدر خوب می‌فرمود شهید بهشتی که برای علاج دردهای اجتماعی راهی نداریم به جز آگاه کردن مردم.

آگاه کردنفقط از بیرون و وسیله دیگران نمیشه. حتی پیامبر خدا هم فقط کارش ابلاغ امر خدا بوده. آگاهی چیزی فراتر از اطلاع پیدا کردنه که نیاز به بستر مناسب داره. ایجاد بسترمناسب کار خود فرده. یعنی باید مردم هم تمایل به خیر و خوبی و درمان داشته باشن. باید درد رو حس کنن تا نیاز به درمان پیدا کنن.

قاسم صفایی نژاد ۱۲ آبان ۹۷ , ۱۹:۰۵
درد رو حس کردن هم با آگاهی انجام میشه. اصولا همه بدبختی‌های بشر از جهل است. آگاه سازی یعنی هر کاری که لازمه بشر از جهل دربیاد. بستر مناسب درون فرد هم از فرهنگ و تربیت و ... ناشی میشه وگرنه فطرت انسان‌ها که پاکه.

بله درسته. فطرت انسان پاکه.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
سیب، پیله، پیچک و....همه منم. منی سی و سه ساله و در آرزوی پرواز...
پرواز...
همه رویاها، همه خواسته ها، در گذر ایام رنگ می بازد. همچون آگهی های نیازمندی های یک روزنامه پوسیده که هرروز بیشتر و بیشتر زرد می شود. اما پرواز میلی بوده و هست و ان شاء الله خواهد بود که همیشه تازه است. و گذر هیچ روزی، رنگ آن را حتی کمی کم رنگ تر نکرده!
(الان سی و پنج ساله ام. در انتهای سی و پنج...کی می روم؟!)

.....................

یَا أَیُّهَا الْإِنْسَانُ إِنَّکَ کَادِحٌ إِلَىٰ رَبِّکَ کَدْحًا فَمُلَاقِیهِ

.....................

به جای آن که باغبان جان بقیه باشی، باغبان جان خودت باش؛ به جان خودت که برسی، باغبان هستی می شوی.
"علیرضا شیری"

......................


دل من غصه چرا؟!

آسمان را بنگر

که هنوز بعد صدها شب و روز

مثل آن روز نخست

گرم و آبی و پر از مهر، به ما می خندد!

دل من غصه چرا؟!

دل به غم دادن، از یأس ها سخن گفتن

کار آن هایی نیست که خدا را دارند

غم و اندوه،

اگر هم روزی، مثل باران بارید

یا دل شیشه ای ات،

از لب پنجره ی عشق،

زمین خورد و شکست

با نگاهت به خدا،

چتر شادی واکن

و بگو با دل خود،

که خدا هست، خدا هست...


.......................


اللهم وفقنا لما تحب و ترضی

.......................

اینجا اون خلوت گاه نیست.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان