خانوم کوچولو

یه بار که خانوم کوچولو مریض شده بود؛ خیلی همه نگران شدن و دعا کردن. از اون موقع میخواستم حتما یه بار عکسشو براتون بذارم به عنوان تشکر به خاطر دعاهای دوستان. اما چون توی تبلتم عکس نگه نمیدارم نداشتم تا الان که هنوززززز خوابه ازش توی خواب عکس گرفتم. داغ داغه!مال همین الان. بچه م توی خواب هی غلتیده تا این که سرشو گذاشته روی پشتی دوقلوی خونه. به قول آقاپسر: خانوم کوچولو پدر پدربزرگ خواب رو در آورده!


ببخشید حجمش زیاده سعی کردم کم کنم اما بیشتر از این بلد نبودم.

۴ لایک:)
سلام :)
الهی الهی.... چه نازهههه *-* ماشاالله 
خدا حفظش کنه ^-^

سلام😃

چشماتون قشنگ میبینه.
ممنون. خدا همه رو برای پدرمادرهاشون حفظ کنه!😊
شبیه من نیست...

بلوط خانوم ۱۱ تیر ۹۷ , ۱۲:۰۳
سلام
نازی! هزار ماشاالله بهش. 😘😍

سلام

ممنون سلامت باشید.

عزییییزززمممم
ماشالله
الهی خدا حفظش کنه و سالم و صالح بزرگ بشه الهی...

ممنون

پست شما یادم انداخت. گفتم بذار تا خوابه عکس بگیرم توی بیداریش سخته.

صحبتِ جانانه ۱۱ تیر ۹۷ , ۱۲:۰۵
خدا حفظش کنه ان شاءالله
شکل مامانشه یا باباش؟

خدا کوچولوی شما رو هم براتون حفظ کنه.

هیچ کدوم.باور کن. شبیه یه نفر توی خانواده شوهرمه.

خدا حفظش کنه خیلی خوشکل و نازه

سلامت باشید. ممنون

chefft.blog.ir 💞💕 ۱۱ تیر ۹۷ , ۱۲:۱۱
چه نازه
ان شاء الله همیشه سلامت باشه

خیلی ممنون

خیلی معمولیه. اونجوری هم خوشگل نیست. برای من شیرینه.

صحبتِ جانانه ۱۱ تیر ۹۷ , ۱۲:۲۳
:)))
دخترمن ولی در نگاه اول بابایش را می ماند

در نگاه اول شبیه مادر شوهرم نشون داد برام. ولی بعدش هم اخلاقش هم قیافه ش شبیه خواهرشوهر بزرگم شد. الانم همش رفتاراش منو یاد عمه ش میندازه. 

خواهرشوهرم خیلی دلسوزه. و البته یکم تند. خانوم کوچولو دقیقا همین جوریه.

خوشکله

ماشاءالله بهش

ان شاء الله قسمت شما هم بشه یه دختر خوشگل خوش اخلاق.

chefft.blog.ir 💞💕 ۱۱ تیر ۹۷ , ۱۲:۲۵
😊

🌼

صحبتِ جانانه ۱۱ تیر ۹۷ , ۱۲:۲۸
:)
پس شما هم کم نصیب بودی در اینکه بچه بهت شبیه تر بشه

اصلا هیچ کدومشون شبیه من نبودن. آقاپسر رنگ پوستش شبیه عموشه و قیافه ش شبیه داییش. اخلاقشم که هرروز داره شبیه همسرجان میشه.

خانوم کوچولو هم کلا عمه شه به غیر از یه جزییات خیلی کوچیک.
من طفللک فقط حکم فرغون داشتم دو تا نه ماه! 
میبینی خواهر؟خخخخخ

صحبتِ جانانه ۱۱ تیر ۹۷ , ۱۲:۳۰
خداروشکر که خوبه الآن
فکر کردم الآن تب داره نی نی


باید یه سالش شده باشه
نه؟

نه بابا تب نداره. کله ش کارخونه روغنه.یه روز در میون حتما باید حموم بره وگرنه این شکلی میشه. دیروز باید حموم میرفت خونه نبودم. 

کمتر از بیست روز دیگه یه سالش میشه.

ایشالله مچکرم :)

خواهش میکنم.

یک عدد کوچولوی سفید پوست
خدا حفظش کنه :)
.
.
در ضمن چیزی که تو عکس دیده میشه بیشتر به عرق میخوره تا چرب بودن . موهاش خیلی تمیزه اتفاقا

سفیده دلت هوایی شد؟!خخخخخ

 ببین سرخ و سفیده. من خودم گندمی دوست دارم.
سلامت باشید.
عرق کرده ولی همراه عرق چربی هم تولید میکنه. اصلا آقاپسر این طور نبود. سه هفته حمام نمیرفت معلوم نمیشد. این بچه نمیدونم چرا مثل کلزا میمونه...

صحبتِ جانانه ۱۱ تیر ۹۷ , ۱۲:۵۴
بسلامتی ان شاءالله:)
منم یه روز درمیون حمومش میکنم خیلی گرماییه

نه بابا این گرمایی نیست. پسرم خیلی گرمایی بود ولی عرقش چربه.

فشارش بدی روغن در میاد!خخخخ

تسنیم ‌‌ ۱۱ تیر ۹۷ , ۱۲:۵۶
وای خدا! چه باحال خوابیده 😁😁😁 شکمش از زمین فاصله داره 😁😁😁
ناز و خوشکله :))
مبارک صاحابش :))
خدا حفظش کنه :))

پشتی بلنده دیگه...

ببین این بچه اون موقع ها که هنوز چاردست و پا نمیرفت و میخزید، هر چند دقیقه یه بار یه جایی پیدا میکرد سرشو میذاشت روش انگار که میخواد گردنش استراحت کنه. ما این حالتی که شما میبینید رو توی بیداری موقع بازی ازش میدیدیم. اینقدر مزه میداد لهش میکردم! خخخخخ

صحبتِ جانانه ۱۱ تیر ۹۷ , ۱۲:۵۷
منم همون نقش رو داشتم گویا
به جز چشماش که به خاندان مادرش رفته

ژنمون ضعیفه عزیزم! 

عیب نداره به این امیدم همون طور که باباهاشون به سمت ما کشیده شدن اینا هم که شبیه اونان به سمت ما بیشتر تمایل داشته باشن.
بچه های ما مامانی میشن.

پلڪــــ شیشـہ اے ۱۱ تیر ۹۷ , ۱۳:۱۰
خداحفظش کنه واستون.
معصوم و دلنشین. :*
چه دختر نازی :*

اوهوم... معصوم و دلنشین...همه بچه ها معصوم و دلنشینن واقعا!

خدا همه پدر و مادرا رو توی تربیت بچه شون کمک کنه!
ممنونم.

پلڪــــ شیشـہ اے ۱۱ تیر ۹۷ , ۱۳:۳۵
ان شاءالله.

😊

هزار ماشاءالله. لاحول ولا قوة الاّ بالله...
البته سهم ما از لپ های شیرینش محفوظ. به یه گاز کوچولو هم قانع هستیم. :))

خدا ایشون را برای شما و شما را برای ایشون حفظ کناد.

ماشاء الله به بچه های شما...

نه گاز نه! نباید بچه توی بغل کسی درد بکشه! فقط تا جایی که بخنده فشارش میدم. 
اگه توی بغلتون بچه درد بکشه، احساس نا امنی میکنه و صدمه روانی و عاطفی میبینه! 
حالا چون شمایید اجازه میدم یکم لپشو بکشید.
ان شاء الله خدا هم بچه های شما رو براتون نگه داره و به ثمر نشستنشون در راه دین رو ببینید!

۱. پوست خشک پیری زود را هم داره 
۲. جمله اول رو نفهمیدم فقط هر چی سفید می بینم یادم میاد من سفید نیستم من بدون آرایش زیبا نیستم و زرد زارم حتی اگه زشت نباشم بی روحم 
گرفتی داش؟ :) 

به هرکی صبح تا شب فحش بدی و تحقیرش کنی زرد و زار و بی روح میشه.


برای همین گفتم دیگه. تو خیلی دوست داری سفید باشی.

پوستش خشک نیست ولی مثل این دونه کلزا هم چرب نیست.

.. مَروه .. ۱۱ تیر ۹۷ , ۲۰:۲۳
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام
چقدر بزررررگ شده
شبیه ******** شده...خصوصا حالت چشماش...
ما شاالله بهش...
بیخود نیست صداهاش انقدر قویه از پشت تلفن:))))

دلم براش تنگ شد

سلام

آره بزرگ شده. ولی عین حال که خیلی از بودن جفتشون لذت میبرم ولی اصلا متوجه نمیشم که دارن بزرگ میشن.
صداش قویه؟ یَک خاله زنک عشق تلفنیه که نگو! هرروز باید یه جایی بزنگه حرف بزنه. بعدشم به من اجازه نمیده نرف بزنم دکمه قطع تماسو میزنه وسط حرفم...خیلی دختره، عاشق شونه و برسه و اینقدر کیف میکنه اگه یه گل سر به سرش بزنی. اصلا هم در نمیاره. با یه لبخند. آدم بزرگی ای سرشو میاره جلو تا به سرش گل سر بزنی بعدش چشمشو میبنده، سرشو برمیگردونه طرف آیینه، اون وقت چشمشو باز میکنه. همچین عشوه میاددد. توی همه این پروسه هم داره لبخند میزنه! میخوای بچلونیش...

س _ پور اسد ۱۱ تیر ۹۷ , ۲۳:۲۵
حفظهم الله... 

سلامت باشید! خدا بچه های شما رو هم براتون نگه داره.

سلام علیکم
بچه ها قدرت تسخیر دارن... به خاطر نازشون...
معنای دقیق ناز رو با دیدن بچه توی همین سن و سالها فهمیدم...
میتونن با جلوه هایی که از خودشون دارن یه انسان سی چهل ساله رو از خود بیخود کنن طوری که اگه شخص خودش رو کنترل نکنه به قول شما میخواد بچلوندش...
این همون قدرت تسخیر "ناز" هست...
وقتی عرفا میگن خدا با اسمای خودش در حال تجلی هست و نوعا سخن از عشق دارن به خاطر دیدن این نوع جلوه گری هستن...
اونها هم با دیدن ظهورات و تجلیات حق، تسخیر حق میشن... و در اوج مصیبت میگن ما رایت الا جمیلا

سلام علیکم

بچه ها قدرت تسخیر دارن که همه چیز رو ول کردم نشستم دارم بزرگ شدنشونو تماشا میکنم دیگه...


قاسم صفایی نژاد ۱۲ تیر ۹۷ , ۱۲:۰۲
خدا حفظش کنه زیر سایه پدر و مادرش.
ان شالله هیچ کسی در عالم مریضی بچه اش رو نبینه. واقعا سخته.

سلامت باشید. خدا همه بچه ها رو برای پدر و مادرشون حفظ کنه!

دنیاست دیگه...بالاخره یه جوری مبتلاییم...گاهی هم به مریضی عزیزامون

آشنای بی نشان ۱۶ اسفند ۹۷ , ۲۱:۴۱
:)
خداحفظش کنه
یاد برادرزاده خودم افتادم

سلامت باشید.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
سیب، پیله، پیچک و....همه منم. منی سی و سه ساله و در آرزوی پرواز...
پرواز...
همه رویاها، همه خواسته ها، در گذر ایام رنگ می بازد. همچون آگهی های نیازمندی های یک روزنامه پوسیده که هرروز بیشتر و بیشتر زرد می شود. اما پرواز میلی بوده و هست و ان شاء الله خواهد بود که همیشه تازه است. و گذر هیچ روزی، رنگ آن را حتی کمی کم رنگ تر نکرده!
(الان سی و پنج ساله ام. در انتهای سی و پنج...کی می روم؟!)

.....................

یَا أَیُّهَا الْإِنْسَانُ إِنَّکَ کَادِحٌ إِلَىٰ رَبِّکَ کَدْحًا فَمُلَاقِیهِ

.....................

به جای آن که باغبان جان بقیه باشی، باغبان جان خودت باش؛ به جان خودت که برسی، باغبان هستی می شوی.
"علیرضا شیری"

......................


دل من غصه چرا؟!

آسمان را بنگر

که هنوز بعد صدها شب و روز

مثل آن روز نخست

گرم و آبی و پر از مهر، به ما می خندد!

دل من غصه چرا؟!

دل به غم دادن، از یأس ها سخن گفتن

کار آن هایی نیست که خدا را دارند

غم و اندوه،

اگر هم روزی، مثل باران بارید

یا دل شیشه ای ات،

از لب پنجره ی عشق،

زمین خورد و شکست

با نگاهت به خدا،

چتر شادی واکن

و بگو با دل خود،

که خدا هست، خدا هست...


.......................


اللهم وفقنا لما تحب و ترضی

.......................

اینجا اون خلوت گاه نیست.
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان